Перегляд за Автор "Ревуцька, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗасоби формування проєктної культури молодшого школяра(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Ревуцька, А.У публікації розглянуто формування проєктної культури в освітньому процесі початкової школи, що надає можливість розвитку здібностей молодших школярів отримувати із вивченої інформації нове знання. У процесі проєктної освіти школяр не лише отримує освіту, але й сам утворює світ, тобто відтворює власне розуміння і бачення світу, і визначає власне місце в ньому. Проєктна освіта дозволяє здійснити персоналізований підхід на основі особистісно-розвивальної технології, сприяючи тим самим реалізації концепції розвитку особистості як носія проєктної культури. The publication examines the formation of a project culture in the educational process of primary school, which provides an opportunity to develop the abilities of younger schoolchildren to obtain new knowledge from the learned information. In the process of project education, the student not only receives education, but also creates the world himself, that is, reproduces his own understanding and vision of the world, and determines his own place in it. Project education allows you to implement a personalized approach based on personal development technology, thus contributing to the realization of the concept of personality development as a carrier of project culture.
- ДокументОсвітнє середовище як умова формування проектної культури молодшого школяра(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Ревуцька, А.У публікації розглянуто освітнє середовище як умова формування проектної культури молодшого школяра. Зазначено, що суть дефініції «освітнє середовище» полягає у тому, що це система впливів, сукупність умов, що зумовлюють введення ціннісних, особистісних сенсів, можливостей для розвитку кожного суб’єкта, керованих й водночас гнучких чинників, що опосередковано й потужно впливають на процес формування проектної культури. The publication examines the educational environment as a condition for the formation of the project culture of a junior high school student. It is noted that the essence of the definition of "educational environment" is that it is a system of influences, a set of conditions that cause the introduction of valuable, personal meanings, opportunities for the development of each subject, controlled and at the same time flexible factors that indirectly and powerfully influence the process of forming project culture.