Перегляд за Автор "Піх, Я. І."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЇ BYOD У НАВЧАННІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Піх, Я. І.У кваліфікаційній роботі «Використання концепції BYOD у навчанні учнів початкової школи» розкрито теоретичні аспекти використання концепції BYOD у навчанні учнів початкової школи. Висвітлено дидактичний потенціал концепції BYOD у навчанні молодших школярів. Здійснено огляд мобільних додатків для навчання учнів початкової школи. Розроблено та впроваджено дидактичні матеріали для використання концепції BYOD у навчанні учнів початкової школи на уроках інформатики. The qualification work "Using the BYOD concept in teaching primary school students" reveals the theoretical aspects of using the BYOD concept in teaching primary school students. The didactic potential of the BYOD concept in teaching primary school students is highlighted. A review of mobile applications for teaching primary school students is carried out. Didactic materials for using the BYOD concept in teaching primary school students in computer science lessons have been developed and implemented.
- ДокументЕКОЛОГІЧНА СТЕЖКА ЯК ПРЕДМЕТ ЗАЛУЧЕННЯ ШКОЛЯРІВ ДО ПРИРОДООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-19) Піх, Я. І.; Ликова, І. О.У публікації досліджено проведення екологічно-просвітницької та природоохоронної роботи у середній школі створенням екологічних стежок у рідному місті чи селі. Така форма роботи дає можливість вивчати природу рідного краю, безпосередньо долучатися до природоохоронної діяльності у регіоні, проводити роз’яснювальну роботу серед населення. The publication examines the conduct of environmental education and conservation work in secondary school by creating ecological trails in their hometown or village. This form of work provides an opportunity to study the nature of the native land, to be directly involved in environmental protection activities in the region, and to conduct educational work among the population.