Перегляд за Автор "Пінський, О. О."
Зараз показано 1 - 16 з 16
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- Документ«VIVA, A. P.!»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-20) Пінський, О. О.Стаття присвячена пам’яті доктора біологічних наук, професора О. П. Крапівного, який багато років працював у Харківському державному педагогічному інституті. Статья посвящена памяти доктора биологических наук, профессора О. П. Крапивного, много лет проработавшего в Харьковском государственном педагогическом институте. The article is dedicated to the memory of Doctor of Biological Sciences, Professor O. P. Krapivny, who worked for many years at the Kharkov State Pedagogical Institute.
- ДокументАборти в молодіжному середовищі та їх біоетична оцінка(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018) Шпачинський, Д. В.; Пінський, О. О.В статті висвітлюється тема абортів в молодіжному середовищі та їх біоетична оцінка. В статье освещается тема абортов в молодежной среде и их биоэтическая оценка. The article covers the topic of abortion among young people and their bioethical assessment.
- ДокументАктивізація пізнавальної діяльності на уроках біології засобами ІКТ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2016-04-08) Панарін, Е.; Пінський, О. О.Розглянута активізація пізнавальної діяльності на уроках біології засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Рассмотрена активизация познавательной деятельности на уроках биологии средствами информационно-коммуникационных технологий.
- ДокументБіоетика і проблеми тривалості людського життя(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2016-04-08) Пінський, О. О.; Зарєчний М. М.Розглянута біоетика і проблеми тривалості людського життя. Рассмотрена биоэтика и проблемы продолжительности человеческой жизни.
- ДокументБІОЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ В СИСТЕМІ ПОЗАШКІЛЬНОЇ БІОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-10) Пінський, О. О.; Глуховецька, В. В.В статті розглянуто біологічну освіту, яка заснована на етичних підходах та принципах, де мораль має стояти попереду знань і ставати міцною основою їх набуття. Пошук нових форм організації екологічної та біоетичної освіти та виховання учнів, таких як екоетичні за своїм змістом уроки, семінарські заняття й тренінги, квести є запорукою формування поступових позитивних перетворень у навколишньому світі, виходу з духовної кризи й, відповідно, загального покращення процесу комплексного навчання біології, екології та біоетики, чого вимагає нинішня реформа Нової української школи. The article deals with biological education, which is based on ethical approaches and principles, where morality should be ahead of knowledge and become a solid basis for their acquisition. The search for new forms of organization of ecological and bioethical education and and bioethical education, such as eco-friendly lessons, seminars and trainings, quests is the key to the formation of gradual positive transformations in the world around us, the way out of the spiritual crisis and, and, accordingly, the overall improvement of the process of integrated teaching of biology, ecology and bioethics, which is required by the current reform of the New Ukrainian School.
- ДокументБіоетичний аспект дослідження ставлення підлітків до проблеми абортування(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Поповічук, А. В.; Пінський, О. О.Досліджено ставлення підлітків до однієї з актуальних проблем сьогодення – ранньої вагітності та абортування, що певним чином свідчитиме про рівень сформованості біоетичного мислення та виховання. The attitude of teenagers to one of today's urgent problems - early pregnancy and abortion - was studied, which will in a certain way indicate the level of formation of bioethical thinking and education
- ДокументВIЗУАЛIЗАЦIЯ ЗМІСТУ БIОЛОГIЧНОI ОСВIТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09-23) Мельник, А. О.; Пінський, О. О.Видання актуалізує питання якості освіти в умовах дистанційного навчання шляхом використання нових платформ і програм візуалізації навчального матеріалу та на їх основі забезпечення формування еколого-біоетичних підходів у освітян закладів освіти України. The publication updates the issue of the quality of education in the conditions of distance learning through the use of new platforms and programs for visualizing educational material and on their basis to ensure the formation of ecological and bioethical approaches among educators in educational institutions of Ukraine.
- ДокументВIЗУАЛIЗАЦIЯ ПРОЦЕСУ БIОЛОГIЧНОI ОСВIТИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПРОФЕСIЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТI УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-19) Пінський, О. О.; Мельник, А. О.У роботі зазначено, що освітній процес сьогодні практично не можливий без використання новітніх методів, тому гостро постає потреба застосовування таких важливих підходів, як візуалізація навчальної інформації в процесі навчання студентів-природознавців. Напрямом представленої наукової роботи було обрано використання візуалізації біологічної інформації в навчальному процесі з урахуванням необхідності формування еколого-біоетичного ставлення до всього живого. The paper notes that the educational process today is practically impossible without the use of the latest methods, so there is an urgent need to apply such important approaches as visualization of educational information in the process of teaching natural science students. The direction of the presented scientific work is the use of visualization of biological information in the educational process, taking into account the need to form an ecological and bioethical attitude towards all living things.
- ДокументПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ІНТЕРВ’Ю В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ПЕДАГОГІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-14) Пінський, О. О.; Плетньова, К. О.У публікації проаналізовано використання методу інтерв'ю в професійній підготовці педагогів. Сьогодні широкого поширення набувають інноваційні методи навчання. Використання інтерактивних технологій дозволяє неформально залучити здобувачів освіти до навчального процесу та за умов сучасної онлайн-освіти може ставати основним джерелом самонавчання. Зазначено, що ознайомлення здобувачів вищої педагогічної освіти з сучасними методами інтерв’ю – це можлива і зрозуміла тенденція розвитку творчості педагогів загальноосвітньої і вищої школи в Україні. Використання методів інтерв’ю сприяє розвитку навичок сучасної дидактичної комунікації в системі «учитель-учень», зокрема оновленню способів і методів контролю і корекції навчальної інформації, її осмисленню і рефлексії, і на цій основі швидшого формування професійних компетенцій майбутніх педагогів допомагає зрозуміти їхні педагогічні потреби і можливості як особистостей, поліпшити мотивацію до нелегкої, часто додатково психологічно навантаженої педагогічної діяльності. The publication analyzes the use of the interview method in the professional training of teachers. Today, innovative teaching methods are becoming widespread. The use of interactive technologies allows informal involvement students to the educational process and under the conditions of modern online education can become the main source of self-education. It is noted that familiarization of the acquirers of higher pedagogical education with modern interview methods is a possible and understandable trend in the development of creativity of teachers of general education and higher schools in Ukraine. The use of interview methods contributes to the development of modern didactic communication skills in the "teacher-student" system, in particular, the updating of methods and methods of control and correction of educational information, its understanding and reflection, and on this basis, the faster formation of professional competencies of future teachers helps to understand their pedagogical needs and opportunities as individuals, to improve motivation for difficult, often additionally psychologically loaded pedagogical activities.
- ДокументПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНИХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Пінський, О. О.; Гаркавець, С. О.; Пилипенко, В. А.У публікації проаналізовано процес підготовки сучасного вчителя природничих дисциплін. Він зазнає постійних змін, у середовищі освітян-науковців є чітке намагання всебічно покращити зміст освітніх програм існуючих комплексів методичних дисциплін. Щорічно вдосконалюються методичні посібники, оновлюються тексти і наповнення робочих зошитів для лабораторних і практичних робіт із ряду методичних дисциплін природничого спрямування, визначаються найбільш продуктивні шляхи підвищення ефективності роботи з різними видами навчальної інформації, розробляються способи організації творчої самостійної навчальної роботи з текстовими компонентами підручників, збільшуються можливості використання в освітньому процесі ЗВО аудилізованих навчальних текстів. The publication analyses the process of training a modern science teacher. It is subject to constant changes, there is a clear attempt among educators and scientists to comprehensively to improve the content of educational programmes of existing complexes of methodological disciplines. Every year, methodological manuals are improved, texts and content of workbooks for laboratory and practical work in a number of methodological disciplines of natural sciences are updated, the most productive ways to improve the efficiency of work with different types of educational information, develop ways of organising creative independent learning work with textbook components, increase the possibilities of using audited educational texts in the educational process of higher education institutions.
- ДокументПРИРОДООХОРОННА РОБОТА В СЕРЕДОВИЩІ УЧНІВ–ГУРТКІВЦІВ СІЛЬСЬКИХ МАЛОЧИСЕЛЬНИХ ШКІЛ ХАРКІВЩИНИ У 80-Х РОКАХ ХХ СТОЛІТТЯ(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка (ПНПУ), ФОП Гаража М. Ф., 2017-11-02) Пінський, О. О.В статті висвітлюється тема природоохоронної роботи в середовищі учнів-гуртківців сільських малочисельних шкіл Харківщини у 80-х роках ХХ століття. В статье освещается тема природоохранной работы в среде учеников-кружковцев сельских малочисленных школ Харьковщины в 80-х годах ХХ века. The article highlights the theme of environmental work among pupils and circle students of rural small schools of the Kharkiv region in the 80s of the 20th century.
- ДокументПРОБЛЕМА ВІЛ / СНІДУ В УКРАЇНІ В УМОВАХ ГУМАНІТАРНОЇ КРИЗИ ТА БОЙОВИХ ДІЙ НА СХОДІ КРАЇНИ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017-04-20) Шпачинський, Д. В.; Пінський, О. О.Розглянуті проблеми ВІЛ/СНІДУ в Україні в умовах гуманітарної кризи та бойових дій на сході країни. Рассмотрены проблемы ВИЧ / СПИДА в Украине в условиях гуманитарного кризиса и боевых действий на востоке страны.The problems of HIV / AIDS in Ukraine are considered in the context of the humanitarian crisis and fighting in the east of the country.
- ДокументРОБОТА ЕКОЛОГО-БІОЕТИЧНОГО ЦЕНТРУ ХНПУ ІМЕНІ Г. С. СКОВОРОДИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-14) Пінський, О. О.У публікації проаналізовано роботу Еколого-біоетичного центру ХНПУ ім. Г. С. Сковороди в сучасних умовах, яка спрямована на формування еколого-біоетичних компетентностей здобувачів вищої педагогічної та загальної освіти, що зазначено в Положенні про цей структурний підрозділ. Організована спочатку в умовах Covid-карантину, а потім воєнних дій дистанційна форма навчання українських школярів і студентів була вимушеним тимчасовим заходом, через те, що учасники освітнього процесу почали щоденно отримувати, засвоювати навчальну інформацію й оперувати нею в не зовсім звичний спосіб, що уповільнило процес формування частини їхніх життєво необхідних компетенцій. Викладачі були також змушені шукати різноманітні чинники мотивації здобувачів, збільшувати власний арсенал освітніх впливів у процесі онлайн-освіти. Зазначено, що незважаючи на складні, сутужні воєнні часи, Еколого-біоетичний центр ХНПУ імені Г. С. Сковороди не полишає активної роботи, продовжує пошук та апробацію новітніх форм впливу на біоетичну свідомість наступних поколінь школярів і студентів – майбутніх педагогів, що вимагає створення й безупинного оновлення системної науково-методичної бази еколого-біоетичного навчання і виховання. The publication analyzes the work of the Ecological and Bioethical Center of H. S. Skovoroda KhNPU in modern conditions, which is directed on the formation of ecological and bioethical competences of students of higher pedagogical and general education, which is specified in the Regulation on this structural subdivision. Organized first in the conditions of Covid-quarantine, and then military operations distance education of Ukrainian schoolchildren and students was a forced temporary measure, due to the fact that the participants of the educational process began to receive and assimilate educational information on a daily basis and operate with it in an unusual way, which slowed down the process of forming part of their vital competencies. Teachers were also forced to look for various motivational factors of applicants, to increase one's own arsenal of educational influences in the process of online education. It is noted that despite the difficult, grueling war times, the Ecological and Bioethical Center of the H. S. Skovoroda KhNPU did not ceases active work, continues the search and testing of the newest forms of influence on the bioethical consciousness of the next generations of schoolchildren and students - future teachers, which requires the creation and constant updating of the systematic scientific and methodological base of ecological and bioethical education and upbringing.
- ДокументСторітелінг як засіб формування сучасної природничої освіти в учнів загальноосвітньої школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Пилипенко, В. А.; Пінський, О. О.У статті досліджено один з новітніх підходів, які забезпечують ефективність вивчення природничих наук в учнів загальноосвітньої школи, – сторітелінг. The article examines one of the newest approaches that ensure the effectiveness of studying natural sciences among secondary school students - storytelling.
- ДокументСУЧАСНІ АСПЕКТИ ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ В ЗАКЛАДАХ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09-23) Пінський, О. О.; Глуховецька, В. В.; Зоря, Г. С.У статті розглядаються аспекти роботи з дітьми у позашкільному закладі та співробітництво з еколого-біоетичним центром природничого факультету ХНПУ імені Г.С. Сковороди Автори статті наголошують на важливості екологічного виховання підростаючого покоління на засадах біоетики. Наведено приклад досвіду роботи з організації біоетичних заходів у формі квесту. Виявлено інтерес дітей до інтерактивних форм навчання. The article examines the aspects of working with children in an after-school institution and cooperation with the Ecological and Bioethical Center of the Faculty of Natural Sciences of the KhNPU named after H.S. Frying pans The authors of the article emphasize the importance of ecological education of the younger generation based on bioethical principles. An example of the work experience of organizing bioethical events in the form of a quest is given. Children's interest in interactive forms of learning has been revealed.
- ДокументФОРМУВАННЯ ЕКОЛОБІОЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ШКІЛЬНОЇ МОЛОДІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09-23) Пінський, О. О.; Єрємєєва, Т. Г.Формування екологічної культури учнів є як метою, так і результатом екологічного виховання на уроках біології. У статті представлено досвід формування різних компонентів еколого-біоетичної культури в загальноосвітньому навчальному закладі. The formation of students' ecological culture is both the goal and the result of environmental education in biology classes. The article presents the experience of forming various components of ecological and bioethical culture in a secondary school.