Перегляд за Автор "Піканова, О. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І БАТЬКІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-21) Піканова, О. С.У роботі розглянуто особливості взаємодії сучасного закладу дошкільної освіти і батьків у процесі навчання і виховання дошкільників. Партнерські взаємини між вихователем та батьками мають ґрунтуватися перш за все на довірі й бути міцними та різнобічними, що стає особливо важливим для дітей дошкільного віку, оскільки на даному етапі формується не лише інтелектуальна основа особистості, але і її моральні якості. Зазначено, що головним завданням спільної діяльності між сім’єю та навчальним закладом є вирішення проблеми виховання, навчання та розвитку дитини; мотивація та забезпечення участі батьків в організації освітнього процесу, підвищення рівня психолого-педагогічної культури батьків. The work examines the peculiarities of the interaction of a modern preschool education institution and parents in the process of education and upbringing of preschoolers. Partnership relations between the educator and parents should be based primarily on trust and be strong and versatile, which becomes especially important for preschool children, since at this stage not only the intellectual basis of the personality is formed, but also its moral qualities. It is noted that the main task of joint activity between the family and the educational institution is to solve the problem of education, training and development of the child; motivation and ensuring the participation of parents in the organization of the educational process, raising the level of psychological and pedagogical culture of parents.
- ДокументПартнерська взаємодія закладу дошкільної освіти з сім’єю у процесі формування готовності дитини до навчання у школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Піканова, О. С.У кваліфікаційній роботі теоретично розглянута проблема партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти з сім’єю у процесі формування готовності дитини до навчання у школі та емпірично була перевірена ефективність зазначеної взаємодії. У першому розділі роботи «Теоретичний аспект проблеми взаємодії закладу дошкільної освіти та батьків старших дошкільників в процесі формування в них готовності до навчання у школі» була визначена сутність поняття «готовність до навчання у школі», виокремлені психологічні вікові особливості дітей старшого дошкільного віку та окреслена роль закладу дошкільної освіти та сім’ї у формуванні готовності до навчання у школі старших дошкільників. У другому розділі «Емпіричне дослідження впливу партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та батьків старших дошкільників в процесі формування в них готовності до навчання у школі» подані результати емпіричного дослідження щодо стану готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі, викладені методичні рекомендації вихователям та батькам щодо підготовки старших дошкільників до навчання у школі та система роботи з партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та батьків дітей старшого дошкільного віку в процесі формування готовності до навчання у школі. У розділі містять результати контрольного етапу дослідження, які мають змогу надати висновки про характер впливу зазначеної взаємодії під час підготовки старших дошкільників до навчання у школі. In the qualification work, the problem of partnership interaction of the preschool education institution with the family in the process of formation of the child's readiness to study at school was theoretically considered, and the effectiveness of the specified interaction was empirically verified. In the first chapter of the work "Theoretical aspect of the problem of interaction between the preschool education institution and the parents of older preschoolers in the process of forming their readiness to study at school" the essence of the concept of "readiness to study at school" was defined, the psychological age characteristics of older preschool children were identified and the role outlined institution of preschool education and the family in the formation of readiness for schooling of older preschoolers. In the second chapter, "Empirical study of the impact of partnership interaction between a preschool education institution and parents of older preschoolers in the process of forming their readiness to study at school", the results of an empirical study on the state of readiness of older preschool children to study at school are presented, methodological recommendations for educators and parents regarding preparation of older preschoolers for studying at school and a system of working on partnership interaction of preschool education institution and parents of older preschool children in the process of formation of readiness for studying at school. The section contains the results of the control stage of the study, which are able to provide conclusions about the nature of the influence of the specified interaction during the preparation of older preschoolers for schooling.