Перегляд за Автор "Пустовойтенко, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ТЕХНІКИ “АКВАРЕЛЬ” ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО СПРИЙНЯТТЯ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Лісунова, Л.; Пустовойтенко, А.У публікації розглянуто роль техніки “Акварель” у розвитку творчих здібностей здобувачів освіти в процесі підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Техніка «Акварель» поєднує риси графіки (активна роль паперу в побудові зображення та в передачі художнього образу), живопису (насичений тон, побудова форми і простору кольором), а також різні специфічні прийоми (розмивки, штрихи, які створюють ефект руху і тремтіння зображення). Техніка акварелі несе в собі педагогічний потенціал естетичного сприйняття, естетико-культурного розвитку здобувачів освіти, що сприяє різноманітності їх творчих робіт, тематик, сюжетів в практичній роботі, сприяє успішному оволодінню і творчому розумінню студентами естетичного досвіду українського акварельного мистецтва. Техніка «акварель» виступає як елемент чіткої, цілісної системи – мистецтва і служить для розвитку дійсно людської чуттєвості, культури та естетичного сприйняття студентів вищої школи. The publication examines the role of the "Watercolor" technique in the development of the creative abilities of students in the process of training a future art teacher. The "Watercolor" technique combines the features of graphics (the active role of paper in the construction of an image and in the transmission of an artistic image), painting (saturated tone, construction of form and space with color), as well as various specific techniques (washes, strokes that create the effect of movement and trembling of the image ). The technique of watercolor carries the pedagogical potential of aesthetic perception, aesthetic and cultural development of students, which contributes to the diversity of their creative works, themes, plots in practical work, contributes to the successful mastery and creative understanding by students of the aesthetic experience of Ukrainian watercolor art. The "watercolor" technique acts as an element of a clear, integral system - art and serves for the development of truly human sensuality, culture and aesthetic perception of higher school students.
- ДокументПРЕДМЕТ І МЕТОДИ ПСИХОЛОГІЇ ЯК НАУКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-10) Пустовойтенко, А.У публікації розглянуто предмет і методи психології як науки. Конкретна психологічна наука дозволяє виявити загальні особливості, притаманні великій кількості людей. Це своєрідний пошук певних психологічних закономірностей з подальшою метою прогнозування їх проявів. Основними ознаками методів психологічних досліджень є об’єктивність, цілісність і системність. Дані ознаки сприяють утворенню таких методів, як: порівняльний, логнітюдний, комплексний. До емпіричних методів відносять методи, за допомогою яких здійснюється сприйняття та збір психологічної інформації: спостереження, тести, експерименти, інтерв’ю, бесіди, соціометрія, анкетування, аналіз продуктів діяльності тощо. The publication examines the subject and methods of psychology as a science. Specific psychological science allows us to identify common features inherent in a large number of people. This is a kind of search for certain psychological regularities with the further goal of predicting their manifestations. The main features of psychological research methods are objectivity, integrity and systematicity. These features contribute to the formation of such methods as: comparative, comparative, comprehensive. Empirical methods include methods used to perceive and collect psychological information: observations, tests, experiments, interviews, conversations, sociometry, questionnaires, analysis of activity products, etc.