Перегляд за Автор "Пріхода, М. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКОРЕКЦІЙНИЙ ВПЛИВ SAND ART МЕТОДУ НА ПРОЦЕСИ РОЗВИТКУ І СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Пріхода, М. В.У публікації досліджено соціалізацію дітей з інтелектуальними порушеннями в Україні. Зазначено, що серед сучасних засобів, які покращують процеси соціалізації та розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями відводиться арт-терапії, яка має інсайт-орієнтовний характер та створює атмосферу довіри й уваги до внутрішнього світу дитини. Адже в кожної дитини є своя життєва історія, у цій історії є і веселі, і сумні моменти, є ситуації, які хочеться пригадати, можливо, по-новому осмислити. Арт-терапія – це використання засобів мистецтва для передачі почуттів та інших проявів психіки людини з метою зміни її структури сприйняття світу. Одним з найбільш дієвих методів арт-терапії є пісочна анімація, тобто метод Sand Art. Зроблено вистовок, що застосування Sand Art методу дозволяє покращити процеси сенсо-моторного, пізнавального та емоційно-особистісного розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями та їх соціалізації, адже створює умови для засвоєння нею вимог суспільства, придбання соціально значимих характеристик свідомості і поведінки, які регулюють її взаємини із суспільством. The publication examines the socialization of children with intellectual disabilities in Ukraine. It is noted that art therapy, which has an insight-oriented nature and creates an atmosphere of trust and attention to the child's inner world, is among the modern tools that improve the processes of socialization and development of children with intellectual disabilities. After all, every child has his own life story, in this story there are both happy and sad moments, there are situations that you want to remember, perhaps to think about in a new way. Art therapy is the use of art tools to convey feelings and other manifestations of the human psyche in order to change the structure of her perception of the world. One of the most effective methods of art therapy is sand animation, that is, the Sand Art method. It is argued that the application of the Sand Art method allows improving the processes of sensorimotor, cognitive, emotional and personal development of children with intellectual disabilities and their socialization, because it creates conditions for her assimilation of society's requirements, acquisition of socially significant characteristics of consciousness and behavior that regulate her relations with society.
- ДокументРозвиток соціальної компетентності дітей з інтелектуальними порушеннями Sand Art-засобами(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Пріхода, М. В.У кваліфікаційній роботі на основі аналізу психолого-педагогічної, та навчально-методичної літератури здійснено теоретичний аналіз проблеми формування соціальної компетентності молодших школярів; розроблено методику експериментального вивчення соціальної компетентності молодших школярів; досліджено ступінь сформованості соціальної компетентності молодших школярів. Розроблено та експериментально перевірено корекційну програму з формування соціальної компетентності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями із застосуванням Sand Art-засобів в умовах інклюзивного навчання. In the qualification work on the basis of the analysis of psychological-pedagogical, and educational-methodical literature the theoretical analysis of the problem of formation of social competence of junior students is carried out; developed method of experimental study the social competence of junior students has been developed; the degree of formation, social competence of junior students is investigated. Developed and experimentally tested the correctional program for the formation of social competence for primary school students with intellectual disabilities has been developed and experimentally tested the usage of Sand Art in inclusive education.