Перегляд за Автор "Правник, М."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументSTEM ЯК НОВІТНІЙ ТРЕНД СИСТЕМИ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Правник, М.У публікації досліджено STEM-освіту – це педагогічний процес, спрямований на формування і розвиток розумово-пізнавальних і творчих якостей учнів, рівень яких визначає конкурентну спроможність на сучасному ринку праці. Зазначено, що STEM-освіта впроваджується із урахуванням принципів особистісного підходу, постійного оновлення змісту освіти відповідно до нових досягнень науки та вимог ринку праці, формування необхідних компетентностей на всіх рівнях освіти, зокрема це критичне, інженерне і алгоритмічне мислення, навички оброблення інформації й аналізу даних, цифрова грамотність, креативні якості та інноваційність, навички комунікації. The publication examines STEM education - it is a pedagogical process aimed at the formation and development of mental, cognitive and creative qualities of students, the level of which determines competitiveness in the modern labor market. It is noted that STEM education is implemented taking into account the principles of a personal approach, constant updating of the content of education in accordance with new achievements of science and the requirements of the labor market, the formation of necessary competencies at all levels of education, in particular, critical, engineering and algorithmic thinking, information processing and data analysis skills, digital literacy, creative qualities and innovation, communication skills.
- ДокументВикористання фразеологізмів у повсякденному житті на початку ХХІ ст.(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Правник, М.Автором було проаналізовано використання фразеологізмів у повсякденному житті на початку ХХІ ст. Сучасна українська мова завдяки фразеологізмам стає різнобарвною, неповторною, автентичною. Головні ознаки фразеологізмів – влучність, крилатість, дотепність, цілісність, відтворюваність. Використання фразеологізмів в повсякденному житті починається з дитинства, родини та школи, адже сталі вирази поєднують дотепність і глибину думки, допомагають лаконічно та змістовно передавати великі обсяги інформації, розвивають фантазію та креативність. Автором было проанализировано использование фразеологизмов в повседневной жизни в начале XXI века. Современный украинский язык благодаря фразеологизмам становится разноцветным, неповторимым, аутентичным. Главные признаки фразеологизмов – меткость, крылатость, остроумие, целостность, воспроизводимость. Использование фразеологизмов в повседневной жизни начинается с детства, семьи и школы, ведь постоянные выражения сочетают остроумие и глубину мысли, помогают лаконично и содержательно передавать большие объемы информации, развивают фантазию и креативность. The author has analysed the use of phraseological expressions in everyday life at the beginning of the XXI century. The modern Ukrainian language becomes colourful, unique and authentic thanks to phraseological expressions. The main features of idioms are aptness, wingedness, wit, consistency and reproducibility. The use of idioms in everyday life starts from childhood, family and school, because constant expressions combine wit and depth of thought, help to convey large amounts of information succinctly and meaningfully, and develop imagination and creativity.
- ДокументПОШУК СУЧАСНИХ СПОСОБІВ ЗАЛУЧЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЧИТАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Правник, М.У публікації досліджено способи залучення учнів початкової школи до читання. Тема залучення дітей до читання є як ніколи актуальною для українського суспільства, бо воно є одним з найважливіших факторів, які визначають подальші кроки і прагнення до навчання людини, яка тільки починає формуватися як особистість. Вирішення цієї проблеми вимагає пошуку найефективніших шляхів залучення дітей до книги, її рішенням може стати використання новітніх технологій, таких як челенжі та флешмоби. The publication explores ways to engage primary school students in reading. The topic of engaging children in reading is more relevant than ever for Ukrainian society, as it is one of the most important factors that determine the next steps and aspirations for learning of a person who is just beginning to form as a person. Solving this problem requires finding the most effective ways to engage children with books, and its solution may include using the latest technologies, such as challenges and flash mobs.