Перегляд за Автор "Потикун, С."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКТУАЛЬНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ЗАДАЧ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Глузман, В.; Потикун, С.; Жеребний, М,Стаття присвячена розгляду актуальних методів навчання розв’язання геометричних задач. Автори описують класичні та сучасні методи, аналізують їхні переваги та недоліки, а також наводять практичні рекомендації щодо їх використання на уроках математики. The article is devoted to the consideration of current methods of learning how to solve geometric problems. The authors describe classical and modern methods, analyze their advantages and disadvantages, and provide practical recommendations for their use in mathematics lessons.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Потикун, С.; Жерновникова, О.У статті розглянуто розвиток творчих здібностей учнів, що є одним з основних завдань сучасної освіти. В умовах швидкого розвитку науки і технологій важливо не тільки забезпечити учнів базовими знаннями, а й сформувати у них здатність мислити нестандартно, знаходити оригінальні рішення в різних ситуаціях. Математика, будучи фундаментальною дисципліною, відіграє ключову роль у розвитку інтелектуального та творчого потенціалу учнів. Творчі здібності виявляються в умінні бачити проблему з різних ракурсів, використовувати альтернативні підходи до її вирішення, знаходити нові закономірності та зв’язки між різними математичними об’єктами. Використання різних методів навчання, інтеграції з іншими дисциплінами, ігрових форм, проектного підходу, а також сучасних технологій дозволяє створити умови для формування у учнів креативного мислення. Це сприяє не лише більш глибокому засвоєнню математичних знань, але й підготовці учнів до успішної діяльності в майбутньому, де креативність і здатність до інновацій будуть ключовими навичками. The article considers the development of students' creative abilities, which is one of the main tasks of modern education. In the conditions of rapid development of science and technology, it is important not only to provide students with basic knowledge, but also to form in them the ability to think outside the box, to find original solutions in different situations. Mathematics, being a fundamental discipline, plays a key role in the development of students' intellectual and creative potential. Creative abilities are manifested in the ability to see a problem from different angles, use alternative approaches to its solution, find new patterns and connections between different mathematical objects. The use of various teaching methods, integration with other disciplines, game forms, a project approach, as well as modern technologies allows creating conditions for the formation of creative thinking in students. This contributes not only to a deeper assimilation of mathematical knowledge, but also to preparing students for successful activities in the future, where creativity and the ability to innovate will be key skills.
- ДокументСУТЬ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Потикун, С.; Жерновникова, О.У статті схарактеризовано творчі здібності учнів. Творчі здібності – це комплекс психічних особливостей особистості, які дають можливість їй створювати нове, оригінальне, цінне. Наведено умови розвитку творчих здібностей учнів на уроках математики. The article characterizes the creative abilities of students. Creative abilities are a set of mental characteristics of an individual that enable him to create something new, original, and valuable. The conditions for the development of students' creative abilities in mathematics lessons are given.