Перегляд за Автор "Посилаєва, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО ПЛАКАТУ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Рижих, М.; Посилаєва, А.; Оксень, А.; Пасічник, А.У публікації досліджено використання інтерактивного плакату на уроках літературного читання. Зазначено, що інтерактивний електронний плакат є сучасним багатофункціональним засобом навчання, який надає широкі можливості для організації навчального процесу, а використання різних онлайн сервісів – допомогою у створенні цікавих та пізнавальних плакатів. The publication examines the use of an interactive poster in literary reading lessons. It is noted that the interactive electronic poster is a modern multifunctional learning tool that provides ample opportunities for organizing the educational process, and the use of various online services - help in creating interesting and informative posters.
- ДокументНетрадиційні форми роботи як засіб розвитку навички говоріння молодших школярів НУШ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Посилаєва, А.У статті розглянуто розвиток навички говоріння молодших школярів. Зазначено, що говоріння відіграє ключову роль у спілкуванні, навчанні, культурному обміні та соціальній взаємодії, тому формування навички говоріння у молодших школярів є важливим і комплексним процесом, який включає в себе психологічні, фізіологічні та соціальні аспекти. Використання на уроках української мови нетрадиційних форм та методів роботи з урахуванням вікових та психофізіологічних особливостей учнів початкової школи, сприяє їх активізації під час уроку та підвищенню інтересу до навчання. The article examines the development of speaking skills of younger schoolchildren. It is noted that speaking plays a key role in communication, learning, cultural exchange and social interaction, therefore the formation of speaking skills in younger schoolchildren is an important and complex process that includes psychological, physiological and social aspects. The use of non-traditional forms and methods of work in Ukrainian language lessons, taking into account the age and psychophysiological characteristics of primary school students, contributes to their activation during the lesson and increased interest in learning.