Перегляд за Автор "Попова, О."
Зараз показано 1 - 8 з 8
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕМОЦІЙНО-ПОЧУТТЄВИЙ КОМПОНЕНТ ЕМПАТІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Попова, О.; Лі, ЮаньціУ статті представлено погляди китайських учених щодо значущості і змісту окремих елементів емоційно-почуттєвого компоненту, таких як: глибока любов до справи музичного виховання та щира любов до учнів; почуття очікування, почуття задоволеності, почуття толерантності. The article presents the Chinese scientists’ views on the significance and content of certain elements of the emotional and sensory component, such as: deep love for music education and sincere love for students; a sense of expectation, a sense of satisfaction, a sense of tolerance.
- ДокументЗАСОБИ ТВОРЕННЯ НАЦІОНАЛЬНО-ІСТОРИЧНОГО КОЛОРИТУ У ТВОРАХ Ґ. ҐРАССА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Попова, О.Ця стаття присвячена вивченню засобів творення національно-історичного колориту в творах німецького письменника Ґюнтера Ґрасса. У статті творчість Ґ. Ґрасса розглядається як важливий феномен німецької літератури XX століття, і досліджуються використані автором засоби творення цього типу колориту, як-от: мовлення персонажів, опис місцевості, побуту, звичаїв, традицій, способу життя, наведення історичних фактів, згадування державних органів, посад тощо. Завдяки використанню вищезгаданих засобів автор сприяє проникненню читача в досить унікальний світ героїв, які мешкають та стику державних кордонів та межі історичних епох. This article is dedicated to the study of the means used by the German writer Günter Grass to create a national-historical color in his works. The article considers Grass's creativity as an important phenomenon in 20th-century German literature and explores the employed techniques for creating this type of color, such as character speech, descriptions of landscapes, daily life, customs, traditions, lifestyle, mentioning historical facts, references to state authorities, positions, and more. By utilizing these aforementioned means, the author facilitates the reader's immersion into the unique world of the characters who inhabit and confront the borders of nations and the boundaries of historical epochs.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Попова, О.; Гречаник, О.; Григораш, О.У тезах схарактеризовано поняття «інновації в освіті», виходячи з аналізу походження терміна «інновація» та її тлумачень різними авторами. The thesis characterizes the concept of "innovation in education", based on the analysis of the origin of the term "innovation" and its interpretation by various authors.
- ДокументОсобливості формування екологічної грамотності молодших школярів на уроках природознавства(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Попова, О.У тезах розглянуто особливості формування екологічної грамотності молодших школярів на уроках природознавства. Екологічна грамотність молодших школярів формується в процесі навчання, виховання та спілкування. У школі екологічна грамотність формується в рамках освітнього процесу, в тому числі на уроках природознавства, екології, технології. Зауважено, що формування екологічної грамотності молодших школярів є важливим завданням, яке сприяє їхньому особистісному розвитку і становленню відповідальної громадянської позиції. The theses consider the peculiarities of the formation of environmental literacy of younger schoolchildren in science lessons. Environmental literacy of younger schoolchildren is formed in the process of learning, education and communication. At school, environmental literacy is formed as part of the educational process, including in the lessons of natural science, ecology, and technology. It was noted that the formation of environmental literacy of younger schoolchildren is important a task that contributes to their personal development and the establishment of a responsible civic position.
- ДокументПедагогічні технології в дистанційному навчанні у фінській вищій освіті(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Попова, О.У публікації розглянуто педагогічні технології в дистанційному навчанні у фінській вищій освіті. Фінська вища освіта відома своїми інноваційними підходами до навчання та використанням передових технологій у процесі освіти, включаючи дистанційне навчання. Зазначено, що наведені технології допомагають здобувачам вищої освіти отримувати якісну освіту, забезпечують ефективну взаємодію між студентами та викладачами й сприяють розвитку креативності та інноваційних підходів у навчанні. The publication examines pedagogical technologies in distance learning in Finnish higher education. Finnish higher education is known for its innovative approaches to learning and the use of advanced technologies in the education process, including distance learning. It is noted that the mentioned technologies help students of higher education to get a quality education, ensure effective interaction between students and teachers, and contribute to the development of creativity and innovative approaches in education.
- ДокументПРОФЕСІЙНИЙ ПРОФІЛЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ-ІННОВАТОРА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Попова, О.; Григораш, О.У статті розкрито провідні риси професійного профілю сучасного вчителя-інноватора як фахівця, здатного послідовно та цілеспрямовано впроваджувати інновації у освітній процес, досягаючи при цьому гарантованих якісних результатів. До таких рис віднесено: високий професіоналізм, інноваційне мислення, інноваційні знання й вміння, високі моральні якості. The article reveals the main features of the professional profile of a modern teacher-innovator as a specialist capable of introducing innovations into the educational process consistently and purposefully, while achieving guaranteed quality results. These features include: high professionalism, innovative thinking, innovative knowledge and skills, high moral qualities.
- ДокументСТОРІНКИ ВЕЛИКОГО ЖИТТЯ (до 90-річчя від дня народження Володимира Михайловича Тубаєва)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Попова, О.; Дейніченко, Т.; Сергєєв, В.У статті описано життя та наукову діяльність Володимира Михайловича Тубаєва, високопрофесійного фахівця, який читав різні розділи загальної фізики. Студенти і викладачі поважали Володимира Михайловича за його доброзичливість, намагання завжди надати підтримку і допомогу кожному. У міру строгим, з прекрасним почуттям гумору, саме таким пам’ятають випускники Володимира Михайловича Тубаєва, і тільки з добрим і душевним теплом згадують свого декана. На фізико-математичному факультеті зберігаються кращі традиції фізматівської родини зі збереження пам’яті про тих, хто віддавав свої знання і душу нашому факультету. The article describes the life and scientific activity of Volodymyr Mykhailovych Tubaev, a highly professional specialist who read various sections of general physics. Students and teachers respected Volodymyr Mykhailovych for his kindness, his efforts to always provide support and help to everyone. Moderately strict, with a wonderful sense of humor, this is how the graduates remember Volodymyr Mykhailovych Tubaev, and they only remember their dean with kind and heartfelt warmth. The Faculty of Physics and Mathematics preserves the best traditions of the physics family to preserve the memory of those who gave their knowledge and soul to our faculty.
- ДокументФАКТОРИ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ЕМПАТІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Лі, Юаньці; Попова, О.Статтю присвячено проблемі формування емпатійної культури майбутнього вчителя, актуальність якої на соціально-педагогічному рівні визначається потребою сучасного суспільства в педагогах, здатних до співчуття, співпереживання, які володіють толерантністю та емпатією як професійною цінністю; на теоретико-методологічному ‒ необхідністю створення теоретичних засад формування емпатійної культури майбутніх учителів під час професійної підготовки; на методико-технологічному – потребою у розробці системи навчально-методичного забезпечення формування означеної культури майбутніх педагогів. Акцентовано увагу на тому, що будучи складним і багатоскладовим феноменом, емпатійна культура у студентів не виникає стихійно та самостійно в процесі професійної підготовки, а потребує цілеспрямованого формування цієї якості особистості майбутнього педагога. Розглянуто поняття «формування емпатійної культури» майбутніх учителів як процес, спрямований на набуття ними спеціальних знань (про емпатію, її механізми, емпатію як професійної цінності вчителя, емпатійну взаємодію суб’єктів освітнього процесу тощо) та опанування емпатійними вміннями (емоційно відгукуватися на переживання учня, обирати адекватні способи поведінки відповідно до емоційного стану суб’єктів взаємодії тощо). Проаналізовано погляди китайських учених щодо факторів впливу на формування емпатійної культури майбутніх фахівців, зокрема педагогів-музикантів: макрофактори (соціокультурні та економічні чинники; сімейне оточення та родинне виховання); культивування моральних чеснот та практичного застосування соціалістичних основних цінностей; інформаційне середовище; спілкування з представниками різних соціальних груп; особистісні фактори (когнітивні та емоційні здібності, здатність до співчуття та співпереживання) та ін. The article is devoted to the problem of forming an empathetic culture of the future teacher, the relevance of which at the socio-pedagogical level is determined by the need of modern society for teachers who are capable of compassion, empathy, who possess tolerance and empathy as a professional value; on the theoretical and methodological level - the need to create theoretical foundations for the formation of empathic culture of future teachers during professional training; on the methodological and technological level - the need to develop a system of educational and methodological support for the formation of a defined culture of future teachers. Object (the purpose and task of the research). The purpose of the study is to analyze the views of Chinese scientists regarding factors influencing the formation of empathetic culture of higher education students in order to enrich the theoretical foundations of solving the problem. Achieving the set goal requires clarifying the key concepts of the research «empathic culture», «formation of empathic culture». Results. The article focuses on the fact that, being a complex and multifaceted phenomenon, empathic culture among students does not arise spontaneously, but requires purposeful formation of this personality quality of the future teacher. The concept of «formation of empathic culture» of students is considered as a process aimed at their acquisition of special knowledge and mastery of empathic skills. The views of Chinese scientists regarding factors influencing the formation of the empathic culture of future specialists, in particular music teachers, were analyzed: macro factors (socio-cultural and economic factors; family environment and family education); cultivation of moral virtues and practical application of socialist core values; participation in communication with representatives of various social groups; personal factors (cognitive and emotional abilities, the ability to sympathize and empathize), etc. Conclusions. In today’s society, it can be found that the ability and level of empathy of college students are generally not high, which indicates that there are many opportunities for improvement, and the results of Chinese scientists and researchers have shown that the formation of an empathic culture of students, including future teachers -musicians, attention should be increased. The factors of formation of empathic culture of students, which are researched by Chinese scientists, were analyzed (macro factors, pedagogical and personal factors). It is noted that taking into account these factors makes it possible to choose the right strategies for the formation of empathic culture of future teachers.