Перегляд за Автор "Пономарьова, А. Р."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПОБУДОВА ПРЕДМЕТНОЇ МОДЕЛІ СТУДЕНТА ЯК ОСНОВА РОЗРОБКИ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Електронне вид., 2017-06-13) Пономарьова, А. Р.; Стяглик, Н. І.Метою даної роботи є розгляд поняття предметної моделі студента та її значення для розробки дистанційних курсів. Завданнями даного дослідження є: 1) виділити структурні компоненти предметної моделі студента; 2) дослідити роль предметної моделі студента для розробки дистанційних курсів. Целью данной работы является рассмотрение понятия предметной модели студента и её значение для разработки дистанционных курсов. Задачами данного исследования являются: 1) выделить структурные компоненты предметной модели студента; 2) исследовать роль предметной модели студента для разработки дистанционных курсов.
- ДокументСтворення та застосування інтерактивних засобів при вивченні методики навчання математики у ВНЗ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Пономарьова, А. Р.У тезах доповіді розглянуто сутність понять: інтерактивні засоби навчання та електронний підручник. Розроблено технологію створення електронного підручника та структуру підручника «Методика навчання математики». Електронні підручники дають можливість кожному студенту незалежно від місця знаходження та індивідуальних особливостей брати активну участь у навчальному процесі, здійснювати самоконтроль. В тезисах доклада рассмотрены сущность понятий: интерактивные средства обучения и электронный учебник. Разработана технология создания электронного учебника и структуру учебника «Методика обучения математике». Электронные учебники дают возможность каждому студенту независимо от места нахождения и индивидуальных особенностей активно участвовать в учебном процессе, осуществлять самоконтроль. In the abstract of the report the essence of concepts is considered: interactive teaching aids and an electronic textbook. The technology of creating an electronic textbook and the structure of the textbook "Methods of teaching mathematics." Electronic textbooks provide an opportunity for each student, regardless of location and individual characteristics, to actively participate in the educational process, to exercise self-control.