Перегляд за Автор "Полікарпова, О. В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументНетрадиційні форми фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному закладі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Полікарпова, О. В.; Ларіна, І. О.Стаття присвячена інноваційним технологіям фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному закладі. The article is devoted to innovative technologies in physical culture and health work in a preschool institution.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Полікарпова, О. В.У статті проаналізовано проблему мовленнєвого розвитку дітей з особливими освітніми потребами, що є провідним напрямом в концепції дошкільної освіти. Зазначено, що дитина з особливими освітніми потребами вимагає індивідуального підходу, адже саме від правильно організованого навчання та виховання дитини, її мовлення може бути суттєво розвинене і вдосконалене. Важливою є також постійна співпраця батьків та вихователів в цьому питанні, що поряд із дотриманням вищезазначених правил та рекомендацій, є підґрунтям ефективного мовленнєвого розвитку дитини, незважаючи на її особливості. The article analyzes the problem of speech development of children with special educational needs, which is a leading direction in the concept of preschool education. It is noted that a child with special educational needs requires an individual approach, because it is precisely from properly organized training and upbringing of the child that his speech can be significantly developed and improved. The constant cooperation of parents and educators in this matter is also important, which, along with the observance of the above-mentioned rules and recommendations, is the basis for the effective speech development of the child, despite its peculiarities.
- ДокументРУХЛИВА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-21) Полікарпова, О. В.У роботі проаналізовано рухливі ігри як засіб формування здоров'язбережувальної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Рухливі ігри та вправи сприяють фізичному розвитку, оздоровленню дітей, позитивно впливають на зріст дитини, розвиток опорно-рухового апарату, підвищенню загального тонусу та настрою дитини, також формують правильну поставу та розвивають координацію рухів. Зазначено, що використання таких ігор у фізичному розвитку дитини та надання їй знань про здоров’я, є найбільш дієвим та доцільним у її розвитку. In the work mobile games are analyzed as a means of forming the health-saving competence of children of older preschool age. Active games and exercises contribute to the physical development and health of children, have a positive effect on the growth of the child, the development of the musculoskeletal system, increase the general tone and mood of the child, also form the correct posture and develop coordination of movements. It is noted that the use of such games in the physical development of the child and providing him with knowledge about health is the most effective and expedient in his development.
- ДокументСЮЖЕТНО-РОЛЬОВА ГРА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Полікарпова, О. В.У роботі розкрито вплив сюжетно-рольових ігор на мовленнєвий розвиток дитини та її комунікативних навичок. Визначено, що сюжетно-рольова гра є невід’ємною складовою формування соціально-комунікативної компетентності старших дошкільників, має потенційний вплив на їх соціальний розвиток. Сюжетно-рольову гру віднесено до групи навчальних ігор, які мають вплив на розвиток дитини. Обирання дитиною сюжету та наповнення гри дає їй можливість вираження себе та підлаштування ігрового середовища до своїх потреб та інтересів. Сюжетно-рольова гра є провідною діяльністю в старшому дошкільному віці, тому саме в ній доцільно розвивати мовленнєву компетентність дитини. The work reveals the impact of role-playing games on the child's speech development and communication skills. It was determined that the story-role game is an integral component of the formation of social and communicative competence of older preschoolers, has a potential impact on their social development. Story role-playing games are included in the group of educational games that have an impact on the child's development. The child's choice of the story and content of the game gives him the opportunity to express himself and adjust the game environment to his needs and interests. Story-role play is a leading activity in older preschool age, so it is appropriate to develop a child's speech competence in it.