Перегляд за Автор "Полякова, Н. А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРезультати дослідження рівня та якості сформованості навичок читання учнів з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Полякова, Н. А.В статті проаналізовано рівень та якість сформованості навичок читання учнів з інтелектуальними порушеннями. Проведено констатувальне дослідження, яке показало характерні особливості та помилки читання учнів. Формування навички читання уповільнюється в них через недоліки фонетико-фонематичної сторони мовлення, труднощі опанування фонематичним та складовим аналізом і синтезом. The article analyzes the level and quality of reading skills formation of pupils with intellectual disabilities. A factual study was conducted, which showed the characteristic features and reading errors of pupils. The formation of reading skills is slowed down due to deficiencies in the phonetic-phonemic side of speech, difficulties in mastering phonemic and syllabic analysis and synthesis.
- ДокументІгрові вправи як засіб формування навички читання у дітей з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Полякова, Н. А.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретико–методичне вивчення проблеми навчання дітей з інтелектуальними порушеннями читанню. Представлено психолого-педагогічну характеристику учнів молодших класів з інтелектуальними порушеннями, розглянуто особливості навчання їх читанню. Здійснено вивчення наукової літератури щодо використання гри в навчанні дітей та визначено дидактичні засади використання ігрових вправ з метою формування навички читання в учнів з інтелектуальними порушеннями. Дібрано комплекс ігрових вправ з урахуванням рівня сформованості навички читання та труднощів, з якими стикаються учні під час читання. Розроблено методичні рекомендації щодо використання ігрових вправ педагогами на уроках навчання грамоти. In the diploma work, a theoretical and methodological study of the problem of teaching children with intellectual disabilities in reading was carried out. The psychological and pedagogical characteristics of elementary school students with intellectual disabilities and the peculiarities of teaching them to read are given. A selection of game exercises was created taking into account the level of development of reading skills and the difficulties experienced by students of the experimental group while reading. Methodological recommendations for the use of game exercises by teachers in literacy lessons have been developed.