Перегляд за Автор "Полумісна, Т. А."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКРИТЕРІЇ СФОРМОВАНОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Полумісна, Т. А.; Жерновникова, О. А.Метою статті є визначення критеріїв сформованості інформаційної грамотності учнів при вивченні математики у закладах загальної середньої освіти. У процесі дослідження встановлено, що критерії слід визначати на основі логічних та загально навчальних універсальних навчальних дій, якими має опанувати учень при вивченні математики. В роботі визначено когнітивний та процесуальний критерії, за якими слід оцінювати сформовану інформаційну грамотність учнів при вивченні математики. The purpose of the article is to determine the criteria for the formation of information literacy of students in the study of mathematics in institutions of secondary education. In the course of the research it was established that the criteria should be determined on the basis of logical and universal educational actions, which should be mastered by the student in the study of mathematics. The paper defines the cognitive and procedural criteria according to which students’ literacy should be assessed when studying mathematics.