Перегляд за Автор "Покусай, А. М."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ ФУНКЦІЙ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Дейніченко, Т. І.; Покусай, А. М.У тезах висвітлено можливості застосування педагогічного програмного засобу (ППЗ) GRAN у вивченні функціональної змістової лінії шкільного курсу математики, схарактеризовано особливості використання ППЗ на уроках математики у побудові графіків функцій, виявлено вплив його застосування на підвищення навчальних можливостей школярів. The abstract highlight the possibilities of using the Pedagogyal software GRAN in the study of the functional content line of the school course of mathematics; the peculiarities of the use of Pedagogyal software in mathematics lessons in the construction of graphs of functions are characterized; the influence of its application on increase of educational opportunities of schoolboys is revealed.
- ДокументДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ ФУНКЦІЙ В КУРСІ АЛГЕБРИ ТА ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Покусай, А. М.У роботі теоретично обґрунтовано базові поняття теорії функцій, а саме: схарактеризовано різні підходи (генетичний, логічний) до визначення поняття функції, розкрито його генезис, способи задання (аналітичний, табличний, графічний) та дослідження функцій, їх класифікацію, розглянуто основні властивості границі функції неперервного аргументу; визначено суть поняття «індивідуальний підхід», «диференціація навчання», шляхи їх здійснення у вивченні функціональної змістової лінії; виконано логіко-дидактичний аналіз функціональної змістової лінії; розроблено науково-технологічне забезпечення навчально-пізнавальної діяльності учнів у вивченні функціональної змістової лінії шкільного курсу математики. The given work theoretically substantiates basic notions of theory of functions, namely characterizes different approaches (genetic, logic) to defining the concept of function, reveals its genesis, ways to set (analytical, tabular, graphical) and test functions, classifying them, considers basic properties of continuous argument function boundary; determines the essence of ‘individual approach’ and ‘individualization of training’ and ways to employ them for teaching the functional content aspect; elaborates the logical and didactic analysis of the functional content aspect; develops scientific and methodical support for student’s cognitive activity in learning the topic of functions within the school course of mathematics. The positive impact of the conducted work on raising the levels of school students’ learning opportunities is found.
- ДокументЩОДО ДЕФІНІЦІЇ «ФУНКЦІЯ»: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Дейніченко, Г. В.; Шитикова, Л. О.; Покусай, А. М.У тезах з’ясовано суть дефініції «функція», висвітлено ґенезу розвитку поняття задля з’ясування можливостей використання означеного феномену в подальшому вивченні дисциплін природничо-математичного циклу, в розв’язуванні великого класу практичних задач.The theses found out the essence of the definition of «function », highlighted the genesis of development of the concept for the sake of to clarify the possibilities of using this phenomenon in the further study of the disciplines of the natural-mathematical cycle, in solving a large class of practical problems.