Перегляд за Автор "Подчерняєва, Н. Д."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання квест-технологій у формуванні культури міжнаціонального спілкування старшокласників у діяльності шкільного євроклубу(Міжнародний центр наукових досліджень, м. Київ, 2017-06-15) Подчерняєва, Н. Д.В статті висвітлена тема використання квест-технолоій у формуванні культури міжнаціонального спілкування старшокласників у діяльності шкільного євроклубу. Результати проведеного дослідження дозволяють зробити висновок, що використання квест-технологій у діяльності шкільних євроклубів з метою формування культури міжнаціонального спілкування старшокласників підвищують зацікавленість учнів до національної культури та культур інших країн, сприяють розвитку когнітивної, емоційно-вольової, соціально-рольової, комунікативної, інформативної, технологічної, етнокультурної та організаційної компетенцій старшокласників. В статье освещена тема использования квест-технолоий в формировании культуры межнационального общения старшеклассников в деятельности школьного евроклуба. Результаты проведенного исследования позволяют сделать вывод, что использование квест-технологий в деятельности школьных евроклубов с целью формирования культуры межнационального общения старшеклассников повышают заинтересованность учащихся к национальной культуре и культурам других стран, способствуют развитию когнитивной, эмоционально-волевой, социально-ролевой, коммуникативной, информативной, технологической, этнокультурной и организационной компетенций старшеклассников. The article focuses on the use of quest-technology in the formation of a culture of international communication of high school students in the activities of the school Euroclub. The results of the study lead to the conclusion that the use of quest technologies in the activities of school euroclubs to form a culture of interethnic communication of high school students increase students' interest in the national culture and cultures of other countries, contribute to the development of cognitive, emotional-volitional, social-role, communication, informative, technological, ethnocultural and organizational competencies of high school students.
- ДокументПсихологічна готовність старшокласника до міжнаціонального спілкування(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат, 2017-04-11) Подчерняєва, Н. Д.У тезах розкрито підстави для розвитку міжнаціонального спілкування старшокласників. Здійснено аналіз наукових пошуків з проблем спілкування старшокласників, їхніх психологічних особливостей. З’ясовано межі старшого шкільного віку, підліткового та юнацького періодів. Схарактеризовано готовність старшокласника до міжнаціонального спілкування та розкрито її обумовленість віковими особливостями старшокласника. В тезисах раскрыто основания для развития межнационального общения старшеклассников. Осуществлен анализ научных изысканий по проблемам общения старшеклассников, их психологических особенностей. Выяснено пределы старшего школьного возраста, подросткового и юношеского периодов. Охарактеризовано готовность старшеклассника к межнациональному общению и раскрыто ее обусловленность возрастными особенностями старшеклассника.The basis for development of senior pupils’ international communication has been revealed in the article.The analysis of scientific research on the problems of senior pupils’ communication and their psychological peculiarities has been conducted. The limits of senior school age, adolescence and youth period have been determined. Senior pupils’ psychological readiness for international communication has been characterized, and the dependence of this readiness on senior pupils’ age features has been revealed.
- ДокументРоль шкільного євроклубу у формуванні культури міжнаціонального спілкування старшокласників(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2016-11-22) Подчерняєва, Н. Д.Обгрунтована роль школьного євроклуба в формировании культуры межнационального общения старшеклассников. Обоснована роль школьного евроклуба в формировании культуры межнационального общения старшеклассников.
- ДокументУпровадження громадського виховання старшокласників через діяльність шкільного євроклубу (з досвіду роботи Євроклубу "Бджілка" Харківської спеціалізованої школи No 73)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-05-17) Подчерняєва, Н. Д.Автором у данній статті було упроваджено громадське виховання старшокласників через діяльність шкільного євроклубу (з досвіду роботи Євроклубу «Бджілка» Харківської спеціалізованої школи No 73). Автором в данной статье было внедрено общественное воспитание старшеклассников через деятельность школьного евроклуба (из опыта работы Евроклуба «Пчелка» Харьковской специализированной школы No 73). The author in this article introduced the public education of high school students through the activities of the school Euroclub (from the experience of the Euroclub “Bee” of Kharkiv Specialized School No. 73).
- ДокументФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ МІЖНАЦІОНАЛЬНОГО СПІЛКУВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Подчерняєва, Н. Д.У тезах проаналізовано науково-педагогічну літературу, присвячену проблемі формування культури міжнаціонального спілкування старшокласників. Описано основні напрями дослідження поняття «культура міжнаціонального спілкування старшокласників» (як інтегрованої якості особистості; як сукупності спеціальних знань; як певних взаємозв’язків й взаємостосунків); наведено вікові характеристики старшокласника. Визначено сутність культури міжнаціонального спілкування старшокласників з філософських, психологічних та педагогічних позицій. The scientifical-pedagogical literature on the problem of forming senior pupils’ culture of interethnic communication has been analysed in the paper. The basic directions of study of the concept «senior pupils’ сulture of interethnic communication» have been outlined. It is considered as an integrated quality of personality, as a set of special knowledge and as certain interconnections and relationships. The age-related descriptions of senior pupils have been given. The essence of senior pupils’ culture of interethnic communication from philosophical, psychological and pedagogical standpoints has been defined.
- ДокументФормування міжнаціональної толерантності старшокласників засобами Євроклубу загальноосвітнього навчального закладу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Подчерняєва, Н. Д.Автором визначено поняття «міжнаціональна толерантність старшокласників» та виокремлені основни чинникі її формування через діяльність шкільного євроклубу, робота якого спрямована на всебічне вивчення учнями історії, культури, звичаїв і традицій країн Європейського союзу та України як невід’ємної частини європейської спільноти. Автором определено понятие «межнациональная толерантность старшеклассников» и выделены основные факторы ее формирования посредством деятельности школьного евроклуба, работа которого направлена на всестороннее изучение учащимися истории, культуры, обычаев и традиций стран Европейского союза и Украины как неотъемлемой части европейского сообщества. The author defines the concept of "interethnic tolerance of high school students" and highlights the main factors of its formation through the activities of the school Euroclub, whose work is aimed at comprehensive study of history, culture, customs and traditions of the European Union and Ukraine as an integral part of the European community.
- ДокументЦіннісні орієнтири євроклубів загальноосвітніх навчальних закладів(Харьковский национальный педагогический университет имени Г. С. Сковороды, 2017-12-05) Подчерняєва, Н. Д.У данній статті автор розглянув ціннісні орієнтири євроклубів загальноосвітніх навчальних закладів. Визначено застосування відповідних різноманітних форм та методів поширення знань про Європу. В данной статье автор рассмотрел ценностные ориентиры евроклубов учебных заведений. Определены применения соответствующих различных форм и методов распространения знаний о Европе. In this article, the author considered the value orientations of Euroclubs of educational institutions. The use of appropriate forms and methods of disseminating knowledge about Europe has been identified.