Перегляд за Автор "Подольська, Д."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДидактичний потенціал сторітелінгу в системі літературної освіти учнів початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Подольська, Д.У публікації розглянуто літературну освіту учнів початкової школи. У більшості випадків сучасні школярі не мають достатнього інтересу до читання, що стає на заваді формуванню читацьких інтересів. Одним зі шляхів вирішення цих проблем є використання сторітелінгу – новітньому методу взаємодії з аудиторією через розповідь привабливої сюжетної історії задля передачі певного повідомлення, ідеї або цінностей. Структура сторітелінгу передбачає вступ, розвиток сюжету та висновок. Зазначено, що сторітелінг має значний дидактичний потенціал, який може бути використаний у сучасній системі літературної освіти в початковій школі: перш за все, може допомогти підвищити інтерес учнів до читання, розвинути їхні творчі та аналітичні здібності, а також сформувати емоційний зв'язок між учнями та вчителями. The publication examines the literary education of primary school students. In most cases, modern schoolchildren do not sufficient interest in reading, which hinders the formation of reading interests. One of the ways to solve these problems is the use of storytelling - the newest method of interaction with the audience through the telling of an attractive story to convey a certain message, idea or values. The structure of storytelling involves introduction, development of the plot and conclusion. It is noted that storytelling has significant didactic potential, which can be used in the modern system of literary education in primary school: first of all, it can help increase students' interest in reading, develop their creative and analytical abilities, as well as to form an emotional connection between students and teachers.
- ДокументСторітеллінг як метод покращення складових читацької компетентності(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Подольська, Д.У роботі досліджено сторітеллінг як метод покращення складових читацької компетентності. Для поліпшення читацької компетентності новітнім освітнім рішенням є використання сторітеллінгу – методу, що передбачає розповідь історій задля стимулювання пізнавальної активності. Це ефективний спосіб для передачі певної інформації за допомогою сюжетної канви та виразних емоцій. Визначено, що за допомогою сторітеллінгу можна розвинути увагу, аналітичне та творче мислення учнів, а також підвищити їхній інтерес до читання. The work examines storytelling as a method of improving the components of reading competence. To improve reading competence, the newest educational solution is the use of storytelling - a method that involves telling stories to stimulate cognitive activity. It is an effective way to convey certain information with the help of a story canvas and expressive emotions. It was determined that with the help of storytelling it is possible to develop students' attention, analytical and creative thinking, as well as increase their interest in reading.