Перегляд за Автор "Плугатарьова, Д. І."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗастосування казкотерапії для розвитку пізнавального інтересу молодших школярів із легкими інтелектуальними порушеннями на уроках української мови(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Плугатарьова, Д. І.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз питання розвитку пізнавального інтересу молодших школярів із легкими інтелектуальними порушеннями засобами казкотерапії на уроках української мови. Проведено дефінітивну характеристику ключових понять дослідження: «пізнавальний інтерес», «порушення інтелектуального розвитку», «казкотерапія». Визначено компоненти, критерії, показники та рівні сформованості пізнавального інтересу у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. Розроблено та експериментально апробовано навчально-корекційну методику, яка спрямована на розвиток пізнавального інтересу учнів з інтелектуальними порушеннями на уроках української мови засобами казкотерапії. In the qualification work, a theoretical analysis of the issue of the development of cognitive interest of younger schoolchildren with mild intellectual disabilities by means of fairy-tale therapy in Ukrainian language lessons was carried out. A definitive characterization of the key concepts of the study was carried out: "cognitive interest", "violation of intellectual development", "fairy tale therapy". The components, criteria, indicators and levels of formation of cognitive interest in younger schoolchildren with intellectual disabilities are determined. An educational and correctional methodology was developed and experimentally tested, which is aimed at developing the cognitive interest of students with intellectual disabilities in Ukrainian language lessons by means of fairy-tale therapy.
- ДокументРОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Плугатарьова, Д. І.У статті розглянуто специфіку розвитку пізнавальної діяльності дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями засобами казкотерапії. Визначено проблематику сформованості пізнавального інтересу у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями. The article highlights the specifics of primary schoolchildren with intellectual disabilities cognitive activity development using fairy-tale therapy. The problem of the formation of cognitive interest in children of primary school age with intellectual disabilities is determined.
- ДокументРОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Плугатарьова, Д. І.У публікації розглянуто пізнавальну діяльність дітей молодшого шкільного віку із інтелектуальними порушеннями засобами казкотерапії. Діти молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями не в змозі самостійно засвоювати особливості у структурах казки: давати адекватну оцінку подіям, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, характеризувати мотиви вчинків персонажу тощо. Тому варто розвивати та формувати емоційно-осмислене сприйняття казок опором на їх виразність, образність та спеціально підібрану наочність. The publication deals with the cognitive activity of primary school children with intellectual disabilities by means of fairy tale therapy. Primary school children with intellectual disabilities are not able to able to independently learn the features in the structures of fairy tales: to give an adequate assessment of events, establish cause and effect relationships, characterise the motives of the character's actions, etc. Therefore, it is necessary to develop and form emotionally meaningful perception of fairy tales based on their expressiveness, imagery and specially selected visuals.