Перегляд за Автор "Пихова, П. Б."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКТУАЛЬНІСТЬ РОЗРОБЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ПРОФІЛАКТИКИ КОМП’ЮТЕРНОЇ АДИКЦІЇ ПІДЛІТКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-19) Пихова, П. Б.У публікації проаналізовано соціально-педагогічну роботи з профілактики комп’ютерної адикції підлітків. Зазначено, що технології соціально-педагогічної роботи з підлітками, які мають комп’ютерну залежність, дозволять ефективно працювати з цією категорією молоді та допомогти їм подолати комп’ютерну залежність. Використання інноваційних методів та засобів, таких як онлайн-терапія, віртуальні тренінги та ігри, використаних системно і поетапно, може допомогти підліткам розуміти наслідки комп’ютерної залежності та навчитися контролювати власні дії в Інтернеті. Для успішної роботи з цією проблемою важливо поєднувати традиційні методи з сучасними технологіями та створювати індивідуальні підходи до кожного підлітка. The publication analyses the socio-pedagogical work on the prevention of computer addiction among adolescents. It is noted that the technologies of social and pedagogical work with adolescents who have computer addiction will allow to work effectively with this category of youth and help them overcome computer addiction. The use of innovative methods and tools, such as online therapy, virtual trainings and games, used in a systematic and gradual manner, can help adolescents understand the consequences of computer addiction and learn to of computer addiction and learn to control their own actions online. To successfully address this problem, it is important to combine traditional methods with modern technologies and create individual approaches to each teenager.
- ДокументСоціально-педагогічна діяльність з профілактики комп’ютерної залежності підлітків в закладах загальної середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Пихова, П. Б.Наукова робота присвячена актуальній проблемі підвищення ефективності соціально-педагогічної діяльності з профілактики комп’ютерної залежності підлітків у закладах загальної середньої освіти. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити програму соціально-педагогічної діяльності з комп’ютерної залежності підлітків у закладах загальної середньої освіти. Теоретичне значення дослідження полягає у внеску в розвиток теорії та практики соціальної педагогіки, а також у запропонуванні заходів, що спрямовуються на профілактику комп’ютерної залежності серед підлітків. Розроблено нову програму соціально-педагогічної діяльності, яка враховує конкретні особливості та потреби підлітків у контексті комп’ютерної залежності. Практичне значення дослідження. Розроблена програма може бути використана в освітніх закладах для здійснення ефективної роботи з профілактики комп’ютерної залежності серед підлітків. Інформація, отримана в результаті дослідження, може бути корисною для педагогів, соціальних працівників та інших фахівців, які працюють з молоддю. У першому розділі кваліфікаційної роботи представлено аналіз теоретичних аспектів соціально-педагогічної діяльності з профілактики компʼютерної залежності підлітків. Встановлено, що комп'ютерна залежність представляє собою форму нехімічної залежності, коли людина проявляє патологічну пристрасть до проведення надмірного часу за комп'ютером, смартфоном, планшетом та іншими гаджетами. Основні аспекти соціальнопедагогічної діяльності з профілактики включають інформування, організацію освітніх ініціатив, створення безпечного онлайн середовища, розвиток навичок саморегуляції, співпрацю з сім'єю, моніторинг та психологічну підтримку. Запропонована програма соціально-педагогічної діяльності, яка має комплексний характер і базується на трьох ключових компонентах: формуванні позитивних цінностей та мотивації, розвитку навичок управління часом та самоконтролю, залученні учнів до проектів з профілактики комп'ютерної залежності. Програма забезпечується методичними матеріалами, які сприяють ефективній реалізації кожного її компонента. У другому розділі здійснена експериментальна перевірка програми соціально-педагогічної діяльності з профілактики компʼютерної залежності підлітків. Підсумковий етап дослідження показав позитивний ефект програми: зменшення часу, відведеного на комп'ютер, покращення загального психоемоційного стану підлітків та переорієнтацію на альтернативні форми розваг і відпочинку. The research is devoted to the topical issue of increasing the effectiveness of social and pedagogical activities to prevent computer addiction of adolescents in general secondary education institutions. The purpose of the study: theoretically substantiate and experimentally test the programme of social and pedagogical activities for the prevention of computer addiction of adolescents in general secondary education institutions.
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ З ПРОФІЛАКТИКИ КОМП’ЮТЕРНОЇ ЗАЛЕЖНОСТІ ПІДЛІТКІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-23) Пихова, П. Б.; Васильєва, М. П.У статті проаналізовано соціально-педагогічну діяльність з профілактики комп’ютерної залежності підлітків в закладах загальної середньої освіти. Ефективність профілактики в закладах освіти залежить від здійснення соціально-виховних профілактичних впливів на основі системного підходу. Розроблено програму, що передбачала поєднання трьох складників впливу: мотиваційного, когнітивного і діяльнісного, за допомогою яких створено умови для того, щоб підлітки мали можливість усвідомити проблему, навчитися управляти часом і брати участь у соціально значущих заходах та визначити майбутню професію. У результаті реалізації заходів за розробленою профілактичною програмою підлітки стали менше часу проводити за комп’ютером і активніше брати участь у позакласних заходах, що сприяло покращенню їхнього психоемоційного стану. The article analyzes socio-pedagogical activities for the prevention of computer addiction among teenagers in institutions of general secondary education. The effectiveness of prevention in educational institutions depends on the implementation of social and educational preventive effects based on a systemic approach. A program was developed that included a combination of three components of influence: motivational, cognitive, and activity, with the help of which conditions were created for teenagers to have the opportunity to understand the problem, learn to manage time and participate in socially significant activities, and determine their future profession. As a result of the implementation of measures under the developed preventive program, teenagers began to spend less time at the computer and more actively participate in extracurricular activities, which contributed to the improvement of their psycho-emotional state.