Перегляд за Автор "Пилипенко, Ю. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Пилипенко, Ю. В.У статті розглянуто теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності впровадження інтегрованих уроків для реалізації міжпредметних зв'язків при вивченні математики. Відповідно до поставлених завдань у роботі застосовано загальнонаукові методи теоретичного та практично-пошукового дослідження: аналіз, узагальнення, систематизація даних, спостереження, анкетування, опитування. Показниками ефективності інтегрованих занять були визначені активність, інтерес до навчання, допитливість, самостійність, ініціативність, сумлінність, організованість, відповідальність. В статье рассмотрены теоретическое обоснование и экспериментальная проверка эффективности внедрения интегрированных уроков для реализации межпредметных связей при изучении математики. В соответствии с поставленными задачами в работе применены общенаучные методы теоретического и практически-поискового исследования: анализ, обобщение, систематизация данных, наблюдение, анкетирование, опросы. Показателями эффективности интегрированных занятий были определены активность, интерес к учебе, любознательность, самостоятельность, инициативность, добросовестность, организованность, ответственность. The article considers the theoretical substantiation and experimental verification of the effectiveness of the implementation of integrated lessons for the implementation of interdisciplinary links in the study of mathematics. In accordance with the tasks in the work used general scientific methods of theoretical and practical research: analysis, generalization, systematization of data, observation, questionnaires, surveys. Indicators of the effectiveness of integrated classes were determined by activity, interest in learning, curiosity, independence, initiative, honesty, organization, responsibility.
- ДокументІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ – ШЛЯХ ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Пилипенко, Ю. В.; Проскурня, О. І.У публікації розглянуто інтегрований підхід у навчанні. Можливості інтегрованого навчання дають змогу досягнути кращої та якіснішої освіти, а отже конкурентної, що забезпечує кожному учневі можливість самостійно досягати мети, творчо самостверджуватись у різних соціальних сферах. Зазначено, що інтегровані заняття додають новизни та оригінальності навчальній діяльності. Застосування інтегрованого підходу надає переваги в тому, що урізноманітнює процес навчання, позбавляє шаблонів, сприяє підвищенню активності учнів, а отже – й ефективності занять . А найкориснішим у такому навчанні є те, що сам процес навчання починає подобатися. The publication deals with an integrated approach to education. The possibilities of integrated learning make it possible to achieve a better and higher quality education, and therefore a competitive one, which provides each student with the opportunity to independently achieve the goal, creatively assert himself in various social spheres. It is noted that integrated classes add novelty and originality to educational activities. The use of an integrated approach provides advantages in that it diversifies the learning process, removes patterns, promotes increased activity of students, and therefore - the effectiveness of classes. And the most useful thing about such training is that the learning process itself begins to be liked.