Перегляд за Автор "Петрова, В. В."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПРОБЛЕМА ПІДВИЩЕННЯ УСВІДОМЛЕНОСТІ ЗНАНЬ ШКОЛЯРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Калашнікова, Л. М.; Петрова, В. В.У роботі розглянуто деякі проблеми формування усвідомлених знань учнів. Проведено педагогічне дослідження з виявлення усвідомленості знань школярів у відповідності з виокремленими критеріями. Окреслено причини, які обумовили неусвідомленість теоретичних знань учнів при вивченні фізики. Результати проведеного дослідження дозволили визначити позитивний вплив спеціально розроблених завдань на рівень усвідомленості знань учнів. The paper deals with some problems in the formation of conscious knowledge of pupils. A pedagogical study has been carried out to identify pupils’ awareness of knowledge in accordance with the identified criteria. The reasons which caused unconsciousness of students’ theoretical knowledge in the study of Physics have been outlined. The results of the study allowed to determine the positive impact of specially designed tasks on the level of awareness of students’ knowledge.