Перегляд за Автор "Петришин, А."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ SCRATCH ДЛЯ РОЗРОБКИ ПРОГРАМНИХ ПРОЕКТІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Петришин, А.; Шакуров, Є.У публікації розглянуто використання Scratch для розробки програмних проектів. Scratch відкриває перед учнями захоплюючий світ програмування, де вони можуть втілювати свої творчі ідеї в життя. Це середовище розробки є ідеальним для ознайомлення з основами програмування, такими як цикли та розгалуження, які є фундаментальними для будь-якого програмного проекту. Для розробки проектів використовуються різноманітні конструкції, такі як цикли та умовні оператори, які є важливими складовими програмування. Scratch надає можливість використовувати ці елементи інтуїтивно зрозумілим способом, дозволяє користувачам легко засвоювати основи програмування через створення анімацій, ігор та інших проектів. The publication discusses the use of Scratch for the development of software projects. Scratch opens up an exciting world of programming to students, where they can bring their creative ideas to life. This development environment is ideal for learning programming fundamentals such as loops and branches, which are fundamental to any software project. Designs use a variety of constructs such as loops and conditional statements, which are essential components of programming. Scratch provides the ability to use these elements in an intuitive way, allowing users to easily learn the basics of programming through the creation of animations, games and other projects.
- ДокументСИСТЕМА ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ПОЛЬЩІ: СКЛАДОВІ ТА ЗАВДАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Петришин, А.; Пономарьова, Н.У статті досліджено загальні засади побудови всіх рівнів освіти в Польщі. Зазначено, що розгалуженість системи освіти Польщі обумовлює особливості підготовки майбутніх учителів: високі вимоги до кваліфікації, професійна зорієнтованість, практична спрямованість, гнучкість оновлення змісту. The article examines the general principles of building all levels of education in Poland. It is noted that the extensiveness of the Polish education system determines the peculiarities of the training of future teachers: high qualification requirements, professional orientation, practical orientation, flexibility of updating the content.
- ДокументСИСТЕМА ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ: СКЛАДОВІ ТА ЗАВДАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Петришин, А.; Пономарьова, Н.У статті розглянуто підготовку майбутніх учителів у закладах вищої освіти, що має закласти підґрунтя формування стратегічно вагомого кадрового потенціалу освітньої галузі в державі. Зауважено, що система вищої педагогічної освіти в Україні функціонує в межах правової бази. Основу системи вищої педагогічної освіти в Україні складають педагогічні університети, академії та інститути, що пропонують спеціалізовані освітні програми з підготовки майбутніх учителів різного фаху. Спеціалізовані заклади вищої педагогічні освіти мають низку переваг перед багатопрофільними університетами – наукові та методичні школи, педагогічне цілеспрямування всіх складових освітнього процесу, нерозривні й дієві контакти зі стейкхолдерами, розвинені мережі баз всіх видів педагогічних практик, кадровий склад викладачів-шкільних практиків тощо. The article considers the training of future teachers in higher education institutions, which should lay the foundation for the formation of a strategically important human resource potential of the educational sector in the state. It is noted that the system of higher pedagogical education in Ukraine operates within the framework of the legal framework. The basis of the system of higher pedagogical education in Ukraine is made up of pedagogical universities, academies and institutes that offer specialized educational programs for the training of future teachers of various specialties. Specialized institutions of higher pedagogical education have a number of advantages over multidisciplinary universities - scientific and methodological schools, pedagogical focus of all components of the educational process, continuous and effective contacts with stakeholders, developed networks of bases of all types of pedagogical practices, staff of teachers-school practitioners, etc.