Перегляд за Автор "Петришин, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ SCRATCH ДЛЯ РОЗРОБКИ ПРОГРАМНИХ ПРОЕКТІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Петришин, А.; Шакуров, Є.У публікації розглянуто використання Scratch для розробки програмних проектів. Scratch відкриває перед учнями захоплюючий світ програмування, де вони можуть втілювати свої творчі ідеї в життя. Це середовище розробки є ідеальним для ознайомлення з основами програмування, такими як цикли та розгалуження, які є фундаментальними для будь-якого програмного проекту. Для розробки проектів використовуються різноманітні конструкції, такі як цикли та умовні оператори, які є важливими складовими програмування. Scratch надає можливість використовувати ці елементи інтуїтивно зрозумілим способом, дозволяє користувачам легко засвоювати основи програмування через створення анімацій, ігор та інших проектів. The publication discusses the use of Scratch for the development of software projects. Scratch opens up an exciting world of programming to students, where they can bring their creative ideas to life. This development environment is ideal for learning programming fundamentals such as loops and branches, which are fundamental to any software project. Designs use a variety of constructs such as loops and conditional statements, which are essential components of programming. Scratch provides the ability to use these elements in an intuitive way, allowing users to easily learn the basics of programming through the creation of animations, games and other projects.
- ДокументСИСТЕМА ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ПОЛЬЩІ: СКЛАДОВІ ТА ЗАВДАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Петришин, А.; Пономарьова, Н.У статті досліджено загальні засади побудови всіх рівнів освіти в Польщі. Зазначено, що розгалуженість системи освіти Польщі обумовлює особливості підготовки майбутніх учителів: високі вимоги до кваліфікації, професійна зорієнтованість, практична спрямованість, гнучкість оновлення змісту. The article examines the general principles of building all levels of education in Poland. It is noted that the extensiveness of the Polish education system determines the peculiarities of the training of future teachers: high qualification requirements, professional orientation, practical orientation, flexibility of updating the content.