Перегляд за Автор "Пащенко, М. М."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПедагогічна діяльність вихователів ЗДО з батьками дітей старшого дошкільного віку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Пащенко, М. М.У магістерській роботі проведено дослідження щодо педагогічної діяльності вихователів у взаємодії з батьками дітей старшого дошкільного віку. Аналізуючи психолого-педагогічну літературу, виявлено особливості цього процесу та визначено умови, які сприяють успішній взаємодії вихователів з батьками у підготовці дітей до школи. Обґрунтовано вимоги до методів роботи з педагогічним персоналом та необхідного обладнання для ефективної співпраці з батьками в процесі підготовки дітей до навчання. Розроблено та перевірено на практиці методику, спрямовану на покращення розуміння вихователями важливості співпраці з батьками та їх ролі у розвитку дітей старшого дошкільного віку. Досліджено важливість створення освітнього середовища, що відповідає потребам як педагогічних працівників, так і батьків, для підвищення їхньої зацікавленості в співпраці та підтримці дітей у цьому важливому життєвому етапі. In the master's work, research was conducted on the pedagogical activity of educators in interaction with parents of older preschool children. Analyzing the psychological and pedagogical literature, the features of this process were identified and conditions were determined that contribute to the successful interaction of educators with parents in preparing children for school. The requirements for the methods of working with the teaching staff and the necessary equipment for effective cooperation with parents in the process of preparing children for education are substantiated. A methodology aimed at improving educators' understanding of the importance of cooperation with parents and their role in the development of older preschool children has been developed and tested in practice. The importance of creating an educational environment that meets the needs of both teachers and parents in order to increase their interest in cooperation and support of children at this important stage of life has been studied.