Перегляд за Автор "Пацульда, В. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВАЖЛИВІСТЬ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «АЛЬТЕРНАТИВНІ ДЖЕРЕЛА ЕНЕРГІЇ» У КУРСІ ФІЗИКИ ЗАКЛАДІВ ЗСО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Масич, В. В.; Цигульов, П. В.; Пацульда, В. В.У наших тезах доведено важливість вивчення теми «Альтернативні джерела енергії» у курсі фізики закладів ЗСО, що сприяє формуванню у здобувачів середньої освіти сучасного світогляду, розуміння перспектив розвитку енергетики і людства в майбутньому. Our theses show the importance of conducting competitive works of the small Academy of Sciences and substantiate that the physical circle in institutions of general secondary education is the basis for preparing the competition work of the JAS in physics.
- ДокументВдосконалення процесу навчання фізики в закладах загальної середньої освіти шляхом використання інтерактивних технологій(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Пацульда, В. В.В роботі проаналізовано теоретичні і методичні аспекти вдосконалення процесу навчання фізики в закладах загальної середньої освіти шляхом використання інтерактивних технологій. Опрацьовано та систематизовано відомості щодо використання інтерактивних технологій на уроках фізики при підготовці здобувачів у закладах загальної середньої освіти. Проаналізовано та систематизовано наукову літературу з питань застосування інтерактивних технологій при підготовці здобувачів у закладах загальної середньої освіти на заняттях з фізики; узагальнено та синтезовано освітні концепції підготовки здобувачів у закладах загальної середньої освіти; досліджено емпіричні методи: спостереження, експертну оцінку, бесіди, анкетування. Розроблено методичні поради для удосконалення процесу навчання фізики, які сприяють підвищенню ефективності освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти. This paper analyses theoretical and methodological aspects of improving the process of teaching physics in general secondary education institutions through the use of interactive technologies. The information on the use of interactive technologies in physics classes has been processed and systematized. The information of using interactive technologies at physics lessons in preparation of applicants for general secondary education was processed and systematized. The scientific literature on the issues of interactive technologies application in the training of applicants in institutions of general secondary education in physics classes was analyzed and systematized; the educational concepts of applicants' training in institutions of general secondary education were summarized and synthesized; empirical research methods: observation, expert evaluation, expert evaluation, training of applicants in physics classes were studied. the following empirical methods were researched: observation, expert assessment, interviews, questionnaires. Methodological advice on improving the process of teaching physics, which contributes to the effectiveness of the educational process in general secondary education institutions, has been developed.