Перегляд за Автор "Пасікун, А. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗНАЧЕННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН У ЖИТТІ ДІТЕЙ З НОРМАЛЬНИМ РОЗВИТКОМ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Пасікун, А. В.; Дрожик, Л. В.У публікації досліджено міжособистісні відносини у житті дітей з нормальним розвитком. Запорукою успішності є наявність у людини комунікативних вмінь. Дошкільний вік є фундаментальним періодом до формування здорових та правильних міжособистісних відносин. The publication examines interpersonal relationships in the lives of children with normal development. The key to success is a person's communication skills. Preschool age is a fundamental period for the formation of healthy and proper interpersonal relationships.
- ДокументФОРМУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ У ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Пасікун, А. В.; Дрожик, Л. В.У статті розглянуто формування міжособистісних стосунків у дітей з інтелектуальними порушеннями дошкільного віку. Серед дітей дошкільного віку на особливу увагу заслуговують діти з порушеннями інтелектуального розвитку, тому як на тлі основного захворювання у такої дитини виникають вторинні відхилення у фізичній, пізнавальній і в особистісній сферах, що негативно позначається на загальному розвитку дитини, її комунікативних навичках і невигідно відрізняє її від однолітків з нормою. Тому для цієї категорії дітей потрібно створення особливих педагогічних умов, які будуть сприяти оптимізації спілкування і, як наслідок, формуванню міжособистісних відносин. Серед таких педагогічних умов можна визначити використання ігрових технологій, тому як гра у дошкільному віці є провідним видом діяльності. Приділено увагу театралізованим іграм. В театралізованих іграх діти вчаться спілкуватися невербальними (міміка, пантоміміка, жести) і вербальними способами. The article examines the formation of interpersonal relationships in children with intellectual disabilities of preschool age. Among preschool children, children with intellectual disabilities deserve special attention, because against the background of the main disease, such a child has secondary deviations in the physical, cognitive and personal spheres, which negatively affects the general development of the child, his communication skills and distinguishes him unfavorably from peers with the norm. Therefore, for this category of children, it is necessary to create special pedagogical conditions that will contribute to the optimization of communication and, as a result, the formation of interpersonal relations. Among such pedagogical conditions, it is possible to define the use of game technologies, because play in preschool age is the leading type of activity. Attention is paid to theatrical games. In theatrical games, children learn to communicate non-verbally (mimicry, pantomime, gestures) and verbally.
- ДокументІгрова діяльність як засіб формування міжособистісних відносин у дітей з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Пасікун, А. В.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз та узагальнення результатів дослідження проблеми формування міжособистісних відносин дітей з інтелектуальними порушеннями засобами ігрової діяльності. Розглянуто особливості міжособистісної взаємодії дітей з інтелектуальними порушеннями дошкільного віку. Науково обґрунтовано психолого-педагогічні умови формування міжособистісної взаємодії дітей з інтелектуальними порушеннями дошкільного віку та розроблено діагностичний інструментарій дослідження міжособистісних відносин дітей з інтелектуальними порушеннями дошкільного віку. In the qualification work, a theoretical analysis and generalization of the results of the study of the problem of the formation of interpersonal relations of children with intellectual disabilities by means of game activities was carried out. Peculiarities of interpersonal interaction of children with intellectual disabilities of preschool age are considered. The psychological and pedagogical conditions for the formation of interpersonal interaction of children with intellectual disabilities of preschool age are scientifically substantiated, and a diagnostic toolkit for the study of interpersonal relationships of children with intellectual disabilities of preschool age is developed.