Перегляд за Автор "Партала, С. П."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗНАЧЕННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ РОЗВИТКУ УЯВИ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-21) Партала, С. П.У статті дослідженно значення ігрової діяльності для розвитку уяви у старших дошкільників. Слід зазначити, що уяву поділяють на два види: мимовільну і довільну. Під час ігрової діяльності дитина може розвинути довільну, а саме творчу уяву. В свою чергу, гра є провідною діяльністю дітей дошкільного віку. Зауважено, що на розвиток уяви у старших дошкільників значною мірою впливає процес ігрової діяльності, а з іншого боку ігрова компетентність дитини збагачує уяву дитини. The article examines the significance of game activity for the development of imagination in older preschoolers. It should be noted that imagination is divided into two types: involuntary and voluntary. During game activities, a child can develop free, namely, creative imagination. In turn, the game is the leading activity of preschool children. It is noted that the development of imagination in older preschoolers is largely influenced by the process of game activity, and on the other hand, the child's game competence enriches the child's imagination.
- ДокументРозвиток уяви у старших дошкільників у процесі ігрової діяльності(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Партала, С. П.У кваліфікаційній роботі на теоретичному та емпіричному рівнях досліджено проблему розвитку уяви у старших дошкільників у процесі ігрової діяльності. Уяву розглянуто як психічний процес, який є невід'ємним компонентом будь-якої форми творчої діяльності дитини, такої як ігрова діяльність, уява необхідна для подальшого розвитку дитини у соціумі та протікання її психічних процесів, таких як пам'ять та мислення. Складовою частиною для розвитку образів уяви дітей старшого дошкільного віку, є набуття дитиною досвіду, який вона отримує у реальному житті, на цьому підґрунті у дитини утворюється довільна та творча уява. Розкрито особливості розвитку уяви у старших дошкільників у процесі ігрової діяльності (сюжетно-рольової, дидактичної, рухливої, театралізованої, конструктивно-будівельної, народної гри). Обґрунтовано й експериментально перевірено процес ігрової діяльності для розвитку уяви у старших дошкільників, що передбачає використання сюжетно-рольової, дидактичної, рухливої, театралізованої, конструктивно-будівельної, народної гри у взаємодії з дітьми старшого дошкільного віку та вихователем. In the qualifying work at the theoretical and empirical levels, the problem of the development of imagination in older preschoolers in the process of game activity was investigated. Imagination is considered as a mental process, which is an integral component of any form of creative activity of a child, such as game activity, imagination is necessary for the further development of a child in society and the flow of his mental processes, such as memory and thinking. An integral part for the development of the images of the imagination of older preschool children is the child's acquisition of experience that he receives in real life, on this basis, the child develops an arbitrary and creative imagination. The peculiarities of the development of imagination in older preschoolers in the process of game activity (plot-role, didactic, moving, theatrical, constructive-building, folk game) are revealed. The process of game activity for the development of imagination in older preschoolers, which involves the use of story-role, didactic, moving, theatrical, constructive-building, folk game in interaction with children of older preschool age and the teacher, has been substantiated and experimentally verified.