Перегляд за Автор "Парасюк, І. Ф."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВизначення рівня розвитку дрібної моторики у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Парасюк, І. Ф.В статті розглянуто питання визначення рівнів розвитку дрібної моторики у дітей із мовленнєвими порушеннями. Проведено експериментальне дослідження у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня з використанням ігрових прийомів. Зауважено, що в широкому сенсі слова дрібна моторика означає тонкі й точні рухи пальців в осіб означеної категорії. У більш вузькому визначенні, під дрібною моторикою розуміють сукупність скоординованих дій нервової, м'язової і кісткової систем, часто в поєднанні із зоровою системою у виконанні дрібних і точних рухів кистями і пальцями рук. The article deals with the issue of determining the levels of fine motor skills development in children with speech disorders. An experimental study was conducted in children of senior preschool age with general underdevelopment of speech of the III level using game techniques. It is noted that in the broad sense of the word fine motor skills means fine and precise finger movements in persons of this category. In a more narrower definition, fine motor skills are understood as a set of coordinated actions of the nervous, muscular and skeletal systems, often in combination with the visual system in the performance of small and precise movements of the hands and fingers.
- ДокументМЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-19) Парасюк, І. Ф.У публікації розглянуто розвиток мовлення дітей дошкільного віку. Найбільш ефективними логопедичні заняття з дітьми дошкільного віку вважаються заняття, які організовано у вигляді мандрівок, вигаданих подорожей, ігор, казок та з використанням комп’ютерних ігор. The publication deals with the development of speech of preschool children. The most effective speech therapy sessions with preschool children are those that are organised in the form of trips, fictional journeys, games, fairy tales, and computer games.