Перегляд за Автор "Пантелєєва, С."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕФЕКТИВНІСТЬ ГРУПОВОЇ РОБОТИ ТА РОБОТИ У ПАРАХ НА ПОЧАТКОВОМУ РІВНІ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКИХ БІЖЕНЦІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ: ВЛАСНИЙ ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Пантелєєва, С.У публікації досліджено навчання українських біженців німецької мови. Авторка цієї розвідки мала власний досвід викладання німецької мови у м. Рьотенбах ан дер Пегніц (Нюрнберг, Німеччина) цільовій групі українських біженців, що складалася з 26 учасників. Відзначено, що використання парної та групової роботи (по 3-4 особи) відповідає завданню інтенсифікації процесу навчання та реалізації принципу колективно-комунікативного навчання. Під час навчання цієї цільової групи німецької мови було застосовано методику роботи у групах і парах. Зазначено, що на прикладі навчання окремої групи українських біженців, форми парної і групової роботи виявились найефективнішими для розвитку мовленнєвої компетентності. Тому подальше вивчення специфіки застосування парної роботи та роботи у малочисельних групах у різнорівневих групах дорослих, що навчаються на фоні емоційного стресу, є надзвичайно перспективним. The publication examines the study of the German language by Ukrainian refugees. The author of this report had her own experience of teaching German in Rottenbach an der Pegnitz (Nuremberg, Germany) to a target group of Ukrainian refugees consisting of 26 participants. It was noted that the use of paired and group work (3-4 people each) corresponds to the task of intensification of the learning process and implementation of the principle of collective and communicative learning. During the teaching of the German language to this target group, the method of working in groups and pairs was applied. It is noted that on the example of teaching a separate group of Ukrainian refugees, the forms of pair and group work turned out to be the most effective for the development of speaking competence. Therefore, further study of the specifics of the use of pair work and work in small groups in different-level groups of adults studying against the background of emotional stress is extremely promising.