Перегляд за Автор "Панов, О. Ю."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДЕЯКІ СПОСОБИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЛОГІЧНИХ ЗАДАЧ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Електронне вид., 2017-06-13) Панов, О. Ю.; Дейніченко, Т. І.В статті висвітлена тема деяких способів розв'язування логічних задач. Задачі, які не містять ні геометричних фігур, ні чисел, а лише висловлювання про об’єкти довільної природи, традиційно відносять до логічних задач. Метою тез є з’ясування суті найбільш розповсюджених методів розв’язування логічних задач сучасного ШКМ, до яких віднесено методи міркувань, таблиць, блок-схем, більярда, кругів Ейлера, графів. В статье освещена тема некоторых способов решения логических задач. Задачи, которые не содержат ни геометрических фигур, ни цифр, а только высказывания об объектах произвольной природы, традиционно относят к логическим задачам. Целью тезисов является выяснение сути наиболее распространенных методов решения логических задач современного ШКМ, к которым отнесены методы рассуждений, таблиц, блок-схем, бильярда, кругов Эйлера, графов.
- ДокументМІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ ФІЗИКИ І МАТЕМАТИКИ У ШКОЛІ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Електронне вид., 2017-06-13) Панов, О. Ю.; Лапта, С. І.В статті йдеться мова про міжпредметні зв'язки фізики і математики у школі, в результаті яких учням дається можливість домогтися досить вільного оперування знаннями, отриманими на уроках математики при вивченні фізики і навпаки. В статье идёт речь о межпредметных связях физики и математики в школе, в результате которых учащимся даётся возможность добиться достаточно свободного оперирования знаниями, полученными на уроках математики при изучении физики и наоборот.
- ДокументПроектна навчально-пізнавальна діяльність школярів у вивченні математики(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Панов, О. Ю.У статті з’ясовано суть проектної навчально-пізнавальної діяльності, розкрито її структуру, схарактеризовано такі пертинентні поняття, як - «проектна ситуація», «проектне завдання», «проектна задача», «проект». В статье выявлена сущность проектной учебно-познавательной деятельности, раскрыто ее структуру, охарактеризованы такие пертинентные понятия, как - «проектная ситуация», «проектное задание», «проектная задача», «проект». The essence of the project educational and cognitive activity is revealed in the article, its structure is revealed, such continent concepts as “project situation”, “project task”, “project task”, “project” are described.
- ДокументРівняння й нерівності з параметрами та педагогічна підтримка в процесі їх розв’язування(Харківський національний медичний університет, 2017) Дейніченко, Т. І.; Панов, О. Ю.Розглянуто рівняння й нерівності з параметрами та педагогічна підтримка в процесі їх розв’язування. Рассмотрены уравнения и неравенства с параметрами и педагогическая поддержка в процессе их решения. Equations and inequalities with parameters and pedagogical support in the process of solving them are considered.