Перегляд за Автор "Павлишинець, А. М."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗМІСТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З БАТЬКАМИ З ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, 2023-05-23) Костіна, В. В.; Павлишинець, А. М.У публікації досліджено зміст професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з батьками з формування соціальної відповідальності дітей молодшого шкільного віку. Вимоги до професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів висуваються з урахуванням потреб громадськості, держави, навчального закладу, батьків і самих дітей і, на їх основі, формуються стандарти та зміст професійної підготовки фахівців. Зазначено, що співпраця закладів загальної середньої освіти з сім‘єю є надзвичайно важливою в соціальному вихованні дітей молодшого шкільного віку, тому одним із завдань професійної освіти є підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з батьками дітей. The publication examines the content of future professional training social pedagogues to work with parents on the formation of social responsibility of children of primary school age. The requirements for the professional training of future social pedagogues are put forward taking into account the needs of the public, the state, the educational institution, parents and the children themselves, and, based on them, the standards and content of professional training are formed specialist training. It is noted that the cooperation of institutions of general secondary education with the family is extremely important in the social education of children of junior school age, therefore one of the tasks of professional education is to prepare future social teachers to work with parents of children.
- ДокументПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ ГАЛУЗІ ДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-10-27) Павлишинець, А. М.У статті проаналізовано наукову літературу та обґрунтовано актуальність вимірювання рівня професійної готовності майбутніх фахівців соціальної галузі до формування соціальної відповідальності у дітей молодшого шкільного віку в закладах загальної середньої освіти, визначено рівні, критерії, показники та підібрано інструментарій для її вимірювання у майбутніх фахівців. The article analyzes the scientific literature and substantiates the relevance of measuring the level of professional readiness of future specialists in the social field for the formation of social responsibility in younger schoolchildren in general secondary education institutions, defines levels, criteria, indicators and selects tools for its measurement in future specialists.
- ДокументПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ ГАЛУЗІ ДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Павлишинець, А. М.Кваліфікаційна робота присвячена проблемі пошуку ефективних засобів підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до формування соціальної відповідальності молодших школярів у закладах загальної середньої освіти. Мета дослідження передбачає теоретичне обґрунтування, розробку та експериментальну перевірку комплексу засобів професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до формування соціальної відповідальності молодших школярів у закладах загальної середньої освіти. Теоретичне значення дослідження полягає в обґрунтуванні, розробці та експериментальній перевірці комплексу засобів професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до формування соціальної відповідальності молодших школярів у закладах загальної середньої освіти, а також уточненні критеріїв, показників і рівнів готовності до професійної діяльності у майбутніх соціальних працівників стосовно зазначеної проблеми. Практичне значення результатів полягає в розробці елементів навчально-методичного забезпечення до робочих програм дисциплін професійної підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 231 – Соціальна робота. У першому розділі представлено аналіз понять «соціальне виховання», «соціальна відповідальність», «формування соціальної відповідальності молодших школярів у закладах загальної середньої освіти», досліджено нормативну базу, наведено характеристику та виокремлено особливості діяльності соціального педагога щодо формування соціальної відповідальності у молодших школярів в закладах загальної середньої освіти. У другому розділі дослідження визначено суть, виокремлено зміст й особливості професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до формування соціальної відповідальності у молодших школярів в закладах загальної середньої освіти, науково обґрунтовано та представлено її науковометодичне забезпечення, визначено критерії, показники та рівні професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до формування соціальної відповідальності молодших школярів у закладах загальної середньої освіти. Розроблено комплекс засобів, спрямованих на підвищення рівня професійної готовності здобувачів вищої освіти до формування соціальної відповідальності молодших школярів у закладах загальної середньої освіти. У третьому розділі представлено результати експериментального дослідження щодо впровадження розробленого комплексу засобів професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до формування соціальної відповідальності молодших школярів у закладах загальної середньої освіти, що проведено на базі ХНПУ імені Г. С. Сковороди та доведено ефективність розробленого комплексу засобів. The purpose of the research involves theoretical substantiation, development and experimental verification of a complex of means of professional training of future specialists in the social field for the formation of social responsibility of junior schoolchildren in institutions of general secondary education. The theoretical significance of the study consists in substantiation, development and experimental verification of a set of means of professional training of future specialists in the social field for the formation of social responsibility of junior schoolchildren in institutions of general secondary education, as well as clarification of criteria, indicators and levels of readiness for professional activity among future social workers in relation to the specified problem. The practical significance of the results lies in the development of elements of educational and methodological support for the work programs of professional training disciplines of higher education applicants of the first (bachelor) level of specialty 231 - Social work. The first chapter presents an analysis of the concepts of "social education", "social responsibility", "formation of social responsibility of junior high school students in institutions of general secondary education", researched the normative base, gave a description and highlighted the peculiarities of the activity of a social pedagogue in terms of the formation of social responsibility in junior schoolchildren in institutions general secondary education. The second section defines the essence, highlights the content and features of professional training of future social workers to form social responsibility in junior schoolchildren in general secondary education institutions, scientifically substantiates and presents its scientific and methodological support, defines the criteria, indicators and levels of professional readiness of future social workers to form social responsibility in junior schoolchildren in general secondary education institutions. A set of tools aimed at increasing the level of readiness of higher education students to form social responsibility in junior schoolchildren in general secondary education institutions has been developed. The third section presents the results of an experimental study on the implementation of the developed complex of means of professional training of future specialists in the social field for the formation of social responsibility of junior schoolchildren in general secondary education institutions, which was conducted on the basis of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University and proven effectiveness of the developed set of tools.
- ДокументТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ ГАЛУЗІ ДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-19) Павлишинець, А. М.У статті проаналізовано наукову літературу та обґрунтовано актуальність проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до формування соціальної відповідальності у дітей молодшого шкільного віку в закладах загальної середньої освіти, розкрито її суть та особливості, наведено комплекс засобів професійної підготовка майбутніх фахівців соціальної галузі до відповідного виду діяльності. The article analyzes the scientific literature and substantiates the relevance of the problem of professional training of future specialists in the social field to the formation of social responsibility in children of primary school age in general secondary education institutions, reveals its essence and features, provides a set of means of professional training of future specialists in the social field for the appropriate type of activity.