Перегляд за Автор "Остапенко, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФІЛОСОФСЬКІ ВИТОКИ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-12) Остапенко, А.У публікації проаналізовано критичне мислення. Зазначено, що уявлення про критичне мислення розвивалося та змінювалося відповідно до потреб людей у певний проміжок часу. За весь час критичне мислення трансформувалося із розрізнених поглядів окремих мислителів і дослідників до самостійного розділу педагогічних та психологічних наук та диференціювалося на два напрями: освітній напрям, який набуває розквіту у зв’язку з глобальною інформатизацією суспільства, та філософський напрям як освітня технологія. The publication analyzes critical thinking. It is noted that the concept of critical thinking developed and changed according to the needs of people in a certain period of time. Over time, critical thinking has transformed from the divergent views of individual thinkers and researchers to an independent division of pedagogical and psychological sciences and differentiated into two directions: the educational direction, which is flourishing in connection with the global informatization of society, and the philosophical direction as an educational technology.
- ДокументІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Остапенко, А.У публікації проаналізовано інноваційні технології підготовки вчителів математики до розвитку критичного мислення учнів. Впровадження інноваційних технологій підготовки вчителів математики до розвитку критичного мислення учнів дозволить: підвищити якість математичної освіти; сформувати учнів, які володіють умінням критично мислити; підготувати вчителів до роботи в умовах мінливого світу; зробити процес навчання більш цікавим та ефективним. Їх ефективність залежить від багатьох факторів, таких як мотивація вчителів та учнів, рівень підготовки вчителів, матеріально-технічне забезпечення навчального процесу. The publication analyzes innovative technologies for training mathematics teachers for the development of students' critical thinking. The introduction of innovative technologies for the training of mathematics teachers for the development of students' critical thinking will allow: to improve the quality of mathematics education; to form students who have the ability to think critically; to prepare teachers to work in the conditions of a changing world; make the learning process more interesting and effective. Their effectiveness depends on many factors, such as the motivation of teachers and students, the level of teacher training, material and technical support of the educational process.