Перегляд за Автор "Оселедченко, М."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЧАСОВО-ПРОСТОРОВИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Оселедченко, М.У публікації досліджено формування часово-просторових уявлень у дітей з інтелектуальними порушеннями старшого дошкільного віку. Сприйняття простору дає дитині можливість орієнтуватися в навколишньому середовищі, дає об'єктивне і правильне уявлення про нього. Просторова характеристика об'єктів і явищ, напрямок у просторі, просторові відношення об'єктів необхідні для опису багатьох явищ і подій навколишнього середовища. The publication investigates the formation of time-spatial representations in children with intellectual disabilities of senior preschool age. The perception of space gives the child the opportunity to navigate in the the environment, gives an objective and correct picture of it. Spatial characteristics of objects and phenomena, direction in space, spatial relations of objects are necessary to describe many phenomena and events in the environment. environment.