Перегляд за Автор "Онищенко, Н."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДО ПИТАННЯ СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ МІКРОГРУП УЧНІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Дейніченко, Т.; Дейниченко, Г.; Краснопольська, О.; Онищенко, Н.У тезах розглянуто суть групової роботи з учнями як способу організації навчальної діяльності, за якого певній групи учнів ставиться єдине завдання навчально-пізнавальної діяльності для сумісного розв’язання; схарактеризовано провідні умови створення мікрогруп учнів задля їх ефективного функціонування. The theses consider the essence of group work with students as a way of organizing educational activities of schoolchildren, in which a certain group of students is assigned a single task of educational and cognitive activity for a joint solution; the leading conditions for the creation of microgroups of students for their effective functioning are characterized.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ЗДОБУВАЧІВ У ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Манцуровська, Н.; Онищенко, Н.; Масич, В.У статті розглянуто проблемно-орієнтоване навчання фізики у закладах фахової передвищої освіти. Проблемно-орієнтоване навчання передбачає створення в освітньому процесі такої проблемної ситуації, коли перед тим, хто навчається, має бути поставлене практичне або теоретичне завдання, при виконанні якого він має відкрити нові знання або дії, що підлягають засвоєнню. Запропоноване учню проблемне завдання має відповідати його інтелектуальним можливостям та має передувати поясненню навчального матеріалу, що підлягає засвоєнню. Головною умовою організації проблемно-орієнтованого навчання є розробка послідовної системи проблемних ситуацій. У системі проблемних ситуацій виявляється головна, домінантна та низка допоміжних ситуацій. The article considers problem-oriented teaching of physics in institutions of professional pre-higher education. Problem-oriented teaching involves the creation of such a problem situation in the educational process when the student must be given a practical or theoretical task, during the performance of which he must discover new knowledge or actions to be mastered. The problem task offered to the student must correspond to his intellectual capabilities and must precede the explanation of the educational material to be mastered. The main condition for organizing problem-oriented teaching is the development of a consistent system of problem situations. In the system of problem situations, the main, dominant and a number of auxiliary situations are identified.
- ДокументПОДІЛЬНІСТЬ ЧИСЕЛ І ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Дейниченко, Г.; Аббдуллаєва, А.; Онищенко, Н.; Єфімова, К.У тезах на основі логічного аналізу навчального матеріалу схарактеризовано основні поняття та співвідношення між ними у вивченні подільності чисел шкільного курсу математики. In theses, based on a logical analysis of the educational material, the main concepts and the relationship between them in the study of the divisibility of numbers in the school mathematics course are characterized.