Перегляд за Автор "Олійник, Т."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКУЛЬТУРНА СПАДЩИНА ЯК ШЛЯХ ІНТЕГРАЦІЇ ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-02-23) Олійник, Т.; Пудло, В.Політика Європейської комісії спрямована на термінове переосмислення викладання та підготовки вчителів, суттєві зміни педагогічної освіти, у відповідності до четвертої цілі сталого розвитку. Вагомого значення набуває позитивне та проактивне залучення педагогічних спільнот до розбудови інноваційної якісної співпраці, що демонструють стратегічне лідерство й дослідження трансформаційних змін. Мета нашого дослідження полягає в аналізі особливостей розвитку європейського освітнього простору, що пов’язано з відкритими ресурсами цифрової культурної спадщини Europeana. The policy of the European Commission is aimed at urgent rethinking of teaching and teacher training, significant changes in teacher education, in accordance with the fourth goal of sustainable development. The positive and proactive involvement of the pedagogical communities in the development of innovative qualitative collaboration that demonstrate strategic leadership and research on transformational changes is of great importance. The purpose of our research is to analyze the features of the development of the European educational space, which is related to the open resources of the digital cultural heritage of Europeana.