Перегляд за Автор "Олійник, О. В."
Зараз показано 1 - 11 з 11
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЄВРООБЛІГАЦІЙ УКРАЇНСЬКИМИ БАНКАМИ ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ РЕСУРСІВ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ КАПІТАЛУ В ПОСТКРИЗОВИЙ ПЕРІОД(Кам’янець-Подільский національний університет імені Івана Огієнка, ТзОВ «Абетка», 2013-04-29) Олійник, О. В.; Сідельнікова, І. В.Стаття присвячена дослідженню зовнішніх запозичень українських фінансових установ на ринку єврооблігацій. Аналізуються основні показники, що характеризують умови випуску, рівень доходності та визначають ступінь надійності й привабливості єврооблігацій вітчизняних банків. Статья посвящена исследованию внешних заимствований украинских финансовых учреждений на рынке еврооблигаций. Анализируются основные показатели, характеризующие условия выпуска, уровень доходности и определяют степень надежности и привлекательности еврооблигаций отечественных банков. The article is devoted to the research of external borrowings by Ukrainian financial institutions on the Eurobond market. Fundamental indexes that describe the rate of return and determine the reliability and attractiveness of Ukrainian Eurobonds are analyzed.
- ДокументДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОНДОВИХ РИНКІВ В ПРАЦЯХ ЛАУРЕАТА НОБЕЛІВСЬКОЇ ПРЕМІЇ Ю. ФАМИ(Громадська організація «Львівська економічна фундація», 2019) Олійник, О. В.; Мельник, І. С.В статті проаналізовано внесок у дослідження проблем ефективності функціонування фондових ринків лауреата Нобелевської премій 2013 р. професора Чиказького університету Юджина Френсіса Фами. The article analyzes the contribution of the 2013 Nobel Prize laureate Professor Eugene Francis Fama of the University of Chicago to the study of the problems of the efficiency of stock markets.
- ДокументМоніторинг якості освітніх послуг у закладі загальної середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Олійник, О. В.У дослідженні уточнено суть понять «якість», «освітня послуга», визначено особливості організації моніторингу якості освітніх послуг у закладі загальної середньої освіти. На діагностичних засадах розроблено комплексноцільову програму з удосконалення моніторингу якості освітніх послуг, проведено її експертизу та надано рекомендації з реалізації в практику роботи. The study specified the essence of the concepts "quality", "educational service", determined the specifics of the organization of monitoring the quality of educational services in a general secondary education institution. On the basis of diagnostics, a comprehensive and targeted program for improving the monitoring of the quality of educational services was developed, its examination was carried out, and recommendations were provided for its implementation in work practice.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ З ЕКОНОМІКИ ТА БІЗНЕС-ОСВІТИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ США(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2016-06-01) Олійник, О. В.; Олійник, А. О.У статті розкрита тема особливостей підготовки бакалаврів з економіки та бізнес-освіти у вищих навчальних закладах США. Система вищої освіти США – це сукупність різноманітних навчальних закладів, які здійснюють підготовку фахівців різних освітньо-кваліфікаційних рівнів, в тому числі економічного профілю до професійної діяльності за всіма напрямами на базі середньої освіти. На бакалаврат можуть вступити випускники середніх шкіл, гімназій, ліцеїв, професійних училищ (у тому числі музичних, педагогічних) та технікумів чи коледжів. Заяви у вищі заклади освіти учні США подають у віці 17 років за рік до закінчення середньої школи. Для зарахування необхідно успішно скласти відповідні тести й отримати атестат – High School Diploma. Останній рік школи частина учнів присвячує поглибленому вивченню тих дисциплін, які вони планують обрати у закладах вищої освіти. Аналізуючи особливості підготовки бакалаврів з економіки у вищих навчальних закладах США, варто зазначити, що в американській системі економічної та бізнес-освіти базовим вважається чотирьохрічне навчання із присвоєнням ступеня бакалавра. Зміст вищої економічної та бізнес-освіти США визначається стандартами, що регламентують тематичне наповнення курсів і нормативні професійно-кваліфікаційні характеристики з кожної предметної галузі. У вищих навчальних закладах США вдало збалансовані загальноосвітній компонент, фахові предмети та предмети за вибором, що дозволяє отримати саме ту підготовку, що потрібна безпосередньо вам. Отже, зміст професійної підготовки бакалаврів з економіки у вищих навчальних закладах США є ліберальним завдяки можливості розподілу обраних майбутніми фахівцями курсів відповідно до їхніх подальших освітніх планів. Перевагою вищої економічної освіти США є забезпечення доступу до її елементів всім бажаючим підвищити свій професійний рівень під девізом «безперервна освіта протягом життя».Характерною її рисою також є тісне співробітництво освітніх установ, виробництва та бізнесу. Цьому сприяє той факт, що американська спільнота взагалі орієнтована на отримання результату, тому вища економічна освіта націлена насамперед на формування практичних навичок, необхідних для успішної роботи. У той же час, гнучкість та різноманітність американської освітньої системи дозволяє знайти свій варіант підготовки до будь-якої кар’єри. Таким чином, американський досвід підготовки економістів бакалаврського рівня корисний для підвищення якості економічної освіти, зокрема, шляхом використання провідних підходів до підготовки фахівців з економіки, але неодмінно з урахуванням особливостей країни, впровадження заходів інтернаціоналізації навчального процесу у вітчизняних вищих навчальних закладах та підвищення ролі сучасних інформаційних технологій в системі економічної освіти. В статье раскрыта тема особенностей подготовки бакалавров экономики и бизнес-образования в высших учебных заведениях США. Система высшего образования США – это совокупность разнообразных учебных заведений, которые осуществляют подготовку специалистов разных образовательно-квалификационных уровней, в том числе экономического профиля к профессиональной деятельности по всем направлениям на базе среднего образования. На бакалавриат могут поступить выпускники средних школ, гимназий, лицеев, профессиональных училищ (в том числе музыкальных, педагогических) и техникумов или колледжей. Заявления в высшие учебные заведения учащиеся США подают в возрасте 17 лет за год до окончания средней школы. Для зачисления необходимо успешно сдать соответствующие тесты и получить аттестат – High School Diploma. Последний год школы часть учеников посвящает углубленному изучению тех дисциплин, которые они планируют выбрать в учреждениях высшего образования. Анализируя особенности подготовки бакалавров экономики в высших учебных заведениях США, стоит отметить, что в американской системе экономического и бизнес-образования базовым считается четырехлетнее обучение с присвоением степени бакалавра. Содержание высшего экономического и бизнес-образования США определяется стандартами, регламентирующими тематическое наполнение курсов и нормативные профессионально-квалификационные характеристики по каждой предметной области. В высших учебных заведениях США удачно сбалансированы общеобразовательный компонент, профессиональные предметы и предметы по выбору, что позволяет получить именно ту подготовку, которая нужна непосредственно вам. Итак, содержание профессиональной подготовки бакалавров экономики в высших учебных заведениях США является либеральным благодаря возможности распределения выбранных будущими специалистами курсов в соответствии с их дальнейшими образовательными планами. Преимуществом высшего экономического образования США является обеспечение доступа к ее элементам всем желающим повысить свой профессиональный уровень под девизом «непрерывное образование в течение жизни». Характерной ее чертой также является тесное сотрудничество образовательных учреждений, производства и бизнеса. Этому способствует тот факт, что американское сообщество вообще ориентировано на получение результата, поэтому высшее экономическое образование нацелено прежде всего на формирование практических навыков, необходимых для успешной работы. В то же время, гибкость и разнообразие американской образовательной системы позволяет найти свой вариант подготовки к любой карьере. Таким образом, американский опыт подготовки экономистов уровня бакалавра полезен для повышения качества экономического образования, в частности, путем использования передовых подходов к подготовке специалистов по экономике, но непременно с учетом особенностей страны, внедрение мероприятий интернационализации учебного процесса в отечественных высших учебных заведениях и повышение роли современных информационных технологий в системе экономического образования. The article reveals the features of preparation of bachelors of Economics and business education in higher educational institutions of the United States. The higher education system of the USA is a combination of various educational institutions that prepare specialists of different educational levels, including economic profiles for professional work in all areas on the basis of secondary education. A bachelor degree may enrol in secondary schools, gymnasiums, lyceums, professional schools (including music, teaching) and technical schools or colleges. Statements in higher education students are served in the United States age 17 a year before graduating from high school. For admission must pass the appropriate tests and get a diploma – High School Diploma. The last year of school some of the students devotes in-depth study of those disciplines, which they plan to choose in institutions of higher education. Analyzing the characteristics of the preparation of bachelors of economy in higher educational institutions of the United States, it is worth noting that in the American system of economic and business education is considered a basic four-year training degree of the bachelor. The content of higher economic and business education USA is determined by the standards that regulate the topical content of the courses and regulatory professional-qualification characteristics for each subject area. In higher education, the United States successfully balanced General education component, professional subjects and elective subjects, allowing you to get exactly the training you need directly to you. Thus, the content of professional training of bachelors of Economics in higher education in the USA is liberal due to the possibility of allocation to the selected future professionals courses in accordance with their future educational plans. The advantage of higher economic education in the USA is providing access to its elements for all who wish to improve their skills under the motto "continuing education throughout life". Its characteristic feature is also the close cooperation of educational institutions, production and business. This contributes to the fact that the American community in General is focused on getting a result, so higher economic education aims primarily at developing practical skills required for successful work. At the same time, the flexibility and diversity of the American educational system allows you to find your own version of preparation for any career. Thus, the American experience training economists at the bachelor's level is useful for improving the quality of economic education, in particular through the use of advanced approaches to preparation of specialists in Economics, but always taking into account country circumstances, the introduction of measures of internationalization of educational process in Russian higher educational institutions and the increasing role of modern information technologies in the system of economic education.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ РЕСТРУКТУРИЗАЦІЇ СУВЕРЕННОГО БОРГУ УКРАЇНИ ЗА ЄВРООБЛІГАЦІЯМИ(Медобори-2006, 2016) Олійник, О. В.; Сідельнікова, І. В.; Сотнік, А. В.У статті визначено необхідність та значення реструктуризації суверенних та гарантованих державою боргів за єврооблігаціями. Досліджені основні схеми реструктуризації державного боргу. Проаналізований світовий досвід вирішення боргових проблем суверенних держав. Висвітлені особливості реструктуризації українського державного та гарантованого державою боргу у 2015 році. В статье определена необходимость и значение реструктуризации суверенных и гарантированных государством долгов по еврооблигациям. Исследованы основные схемы реструктуризации государственного долга. Проанализирован мировой опыт решения долговых проблем суверенных государств. Освещены особенности реструктуризации украинского государственного и гарантированного государством долга в 2015 году. The article outlines the need and importance of restructuring debt. These basic scheme of restructuring of public debt and investigated their wide application in the world.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РИНКУ СУВЕРЕННИХ ЄВРООБЛІГАЦІЙ КРАЇН, ЩО РОЗВИВАЮТЬСЯ, У ПОСТКРИЗОВОМУ ПЕРІОДІ(Кам’янець-Подільский національний університет імені Івана Огієнка, Медобори-2006, 2018-04-26) Олійник, О. В.; Сідельнікова, І. В.У статті проаналізовані сучасний стан, структура, проблеми та перспективи розвитку ринку суверенних єврооблігацій країн ЕМЕ. Розглядаються основні особливості участі країн з ринками, що розвиваються, на міжнародному ринку державних єврооблігаційних запозичень. З’ясовані цілі суверенних позичальників, що виходять на ринок єврооблігацій висхідних країн. Досліджена специфіка єврооблігацій як інструмента запозичень для країн з ринками, що розвиваються. В статье проанализированы современное состояние, структура, проблемы и перспективы развития рынка суверенных еврооблигаций стран ЭМЕ. Рассматриваются основные особенности участия стран с развивающимися рынками, на международном рынке государственных еврооблигационных заимствований. Выяснены цели суверенных заемщиков, выходящих на рынок еврооблигаций восходящих стран. Исследована специфика еврооблигаций как инструмента заимствований для стран с развивающимися рынками. The article examines trends in the global Eurobond market functioning, its dynamics, participation peculiarities in the market of developing countries and emerging markets. The article identifies the factors of the borrowing scale increase and objectives of sovereign borrowers on the Eurobond market. The main features of the participation of countries with emerging markets in the global Eurobond market are considered in the article. It is concluded that the main objectives of sovereign borrowers are: increasing of investment appeal and international image and enforcement of investors’ confidence; financing of current and unforeseen budget expenditures; refinancing and debt restructuring; satisfying domestic demand for currency resources. The article analyses market dynamics of sovereign Eurobonds issued by CIS countries, along with features of the debut Eurobond issue of the Republic of Ukraine.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТКУ КЛАСТЕРНИХ СТРУКТУР В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ(ФОП Андреев К. В., 2016-06-24) Олійник, О. В.; Сідельнікова, І. В.Обґрунтовано необхідність формування кластерних структур як найбільш оптимальних у сучасних економічних умовах розвитку аграрного сектору національної економіки. Визначені сутнісні характеристики агропромислового кластеру. Представлено приклади створення і функціонування кластерів в аграрному секторі України. Проаналізовані процеси впровадження кластерного підходу. Розглянуто основні фактори, які впливають на створення і подальший розвиток кластерних структур. Обоснована необходимость формирования кластерных структур как наиболее оптимальных в современных экономических условиях развития аграрного сектора национальной экономики. Определены существенные характеристики агропромышленного кластера. Представлены примеры создания и функционирования кластеров в аграрном секторе Украины. Проанализированы процессы внедрения кластерного подхода. Рассмотрены основные факторы, которые влияют на создание и дальнейшее развитие кластерных структур. The necessity of formation of cluster structures as the most appropriate structures in the current economic conditions of the national economy agrarian sector development is grounded. The main characteristics of the agrarian sector are identified. The examples of clusters creation and functioning in the Ukrainian agrarian sector are presented. The processes of cluster approach implementation are analyzed. The main factors affecting the creation and further development of cluster structures are considered.
- ДокументПріоритетні напрями розвитку національної економіки України в контексті глобалізаційних викликів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид-во ФОП Іванченко І. С., 2018-05-23) Прокопенко, І. Ф.; Гончаров, Д. О.; Гура, А. О.; Гуцан, Т. Г.; Зеленько, О. О.; Мельникова, О. В.; Ночвіна, І. О.; Олійник, О. В.; Олійник, Ю. О.; Осьмірко, І. В.; Поплавський, М. В.; Прокопенко, І. А.; Радченко, Л. П.; Рядинська, І. А.; Сідельнікова, В. К.; Сідельнікова, І. В.; Соляр, В. В.; Синиця, Т. В.; Шиловцева, Н. В.У монографії досліджуються найбільш важливі напрями розвитку української економіки з урахуванням її особливостей в умовах сучасних глобалізаційних викликів. Аналізуються інноваційно-інвестиційний клімат в національній економіці, механізм стимулювання інноваційної діяльності підприємств, роль людського капіталу в забезпеченні економічного зростання та підвищення конкурентоспроможності національної економіки. Розраховано на науковців, студентів та фахівців-практиків. В монографии исследуются наиболее важные направления развития украинской экономики с учетом ее особенностей в условиях современных глобализационных вызовов. Анализируются инновационно-инвестиционный климат в национальной экономике, механизм стимулирования инновационной деятельности предприятий, роль человеческого капитала в обеспечении экономического роста и повышения конкурентоспособности национальной экономики. Рассчитано на научных работников, студентов и специалистов-практиков. The monograph explores the most important directions of development of Ukrainian economy considering its peculiarities under the conditions of modern globalization challenges. The innovation and investment climate in the national economy, the mechanism of enterprise innovation activity stimulation, the role of human capital in ensuring economic growth and increasing the national economy competitiveness are analyzed. The monograph is for scientists, students and practicing economists.
- ДокументПріоритетні напрями розвитку національної економіки України в контексті глобалізаційних викликів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид-во ФОП Іванченко І. С., 2018-05-23) Прокопенко, І. Ф.; Гончаров, Д. О.; Гура, А. О.; Гуцан, Т. Г.; Зеленько, О. О.; Мельникова, О. В.; Ночвіна, І. О.; Олійник, О. В.; Олійник, Ю. О.; Осьмірко, І. В.; Поплавський, М. В.; Прокопенко, І. А.; Радченко, Л. П.; Рядинська, І. А.; Сідельнікова, В. К.; Сідельнікова, І. В.; Соляр, В. В.; Синиця, Т. В.; Шиловцева, Н. В.У монографії досліджуються найбільш важливі напрями розвитку української економіки з урахуванням її особливостей в умовах сучасних глобалізаційних викликів. Аналізуються інноваційно-інвестиційний клімат в національній економіці, механізм стимулювання інноваційної діяльності підприємств, роль людського капіталу в забезпеченні економічного зростання та підвищення конкурентоспроможності національної економіки. Розраховано на науковців, студентів та фахівців-практиків. В монографии исследуются наиболее важные направления развития украинской экономики с учетом ее особенностей в условиях современных глобализационных вызовов. Анализируются инновационно-инвестиционный климат в национальной экономике, механизм стимулирования инновационной деятельности предприятий, роль человеческого капитала в обеспечении экономического роста и повышения конкурентоспособности национальной экономики. Рассчитано на научных работников, студентов и специалистов-практиков. The monograph explores the most important directions of development of Ukrainian economy considering its peculiarities under the conditions of modern globalization challenges. The innovation and investment climate in the national economy, the mechanism of enterprise innovation activity stimulation, the role of human capital in ensuring economic growth and increasing the national economy competitiveness are analyzed. The monograph is for scientists, students and practicing economists.
- ДокументПріоритетні напрями розвитку національної економіки України в контексті глобалізаційних викликів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид-во ФОП Іванченко І. С., 2018-05-23) Прокопенко, І. Ф.; Гончаров, Д. О.; Гура, А. О.; Гуцан, Т. Г.; Зеленько, О. О.; Мельникова, О. В.; Ночвіна, І. О.; Олійник, О. В.; Олійник, Ю. О.; Осьмірко, І. В.; Поплавський, М. В.; Прокопенко, І. А.; Радченко, Л. П.; Рядинська, І. А.; Сідельнікова, В. К.; Сідельнікова, І. В.; Соляр, В. В.; Синиця, Т. В.; Шиловцева, Н. В.У монографії досліджуються найбільш важливі напрями розвитку української економіки з урахуванням її особливостей в умовах сучасних глобалізаційних викликів. Аналізуються інноваційно-інвестиційний клімат в національній економіці, механізм стимулювання інноваційної діяльності підприємств, роль людського капіталу в забезпеченні економічного зростання та підвищення конкурентоспроможності національної економіки. Розраховано на науковців, студентів та фахівців-практиків. В монографии исследуются наиболее важные направления развития украинской экономики с учетом ее особенностей в условиях современных глобализационных вызовов. Анализируются инновационно-инвестиционный климат в национальной экономике, механизм стимулирования инновационной деятельности предприятий, роль человеческого капитала в обеспечении экономического роста и повышения конкурентоспособности национальной экономики. Рассчитано на научных работников, студентов и специалистов-практиков. The monograph explores the most important directions of development of Ukrainian economy considering its peculiarities under the conditions of modern globalization challenges. The innovation and investment climate in the national economy, the mechanism of enterprise innovation activity stimulation, the role of human capital in ensuring economic growth and increasing the national economy competitiveness are analyzed. The monograph is for scientists, students and practicing economists.
- ДокументСоціально-економічні умови інноваційного розвитку національної економіки України(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид-во ФОП Іванченко І. С., 2015-11-10) Прокопенко, І. Ф.; Радченко, Л. П.; Сідельнікова, І. В.; Олійник, О. В.; Шиловцева, Н. В.В монографії досліджуються процеси формування соціально-економічних умов та науково-технічних перетворень в напрямку переходу національної економіки до інноваційної моделі розвитку. Досліджується концепція інноваційного розвитку національної економіки в сучасній економічній теорії, аналізується інноваційна-інвестиційна політика держави і проблеми переходу України на траєкторію інноваційного розвитку, розглядаються економічні, фінансові, маркетингові та соціальні складові механізму забезпечення інноваційного розвитку української економіки. Розраховано на науковців, студентів та фахівців-практиків. В монографии исследуются процессы формирования социально-экономических условий и научно-технических преобразований в направлении перехода национальной экономики к инновационной модели развития. Исследуется концепция инновационного развития национальной экономики в современной экономической теории, анализируется инновационная инвестиционная политика государства и проблемы перехода Украины на траекторию инновационного развития, рассматриваются экономические, финансовые, маркетинговые и социальные составляющие механизма обеспечения инновационного развития украинской экономики. Рассчитано на научных работников, студентов и специалистов-практиков. The monograph examines the processes of formation of socio-economic conditions and scientific and technological changes in the direction of the national economy transition to the innovative model of development. The concept of innovative development of national economy in modern economic theory is studied, the innovation and investment policy of the state and problems of Ukraine's transition to the progressive path of development are analyzed. Еconomic, financial, marketing and social components of mechanism which will ensure the innovative development of Ukrainian economy are examined. The monograph is intended for researchers, students and practicians.