Перегляд за Автор "Обрізанова, А. О."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання інтерактивних ігор у корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку із ЗПР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Обрізанова, А. О.У кваліфікаційній роботі розглянуто використання інтерактивних ігор як ефективний інструмент у корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку із ЗПР. Досліджуються основні принципи та методи використання ігор у педагогічній практиці, аналізуються психолого-педагогічні аспекти впровадження інтерактивних форм в роботу з дітьми із порушеннями психічного розвитку. Розроблено методичні рекомендації щодо використання онлайн-інтерактивних ігор у корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку із ЗПР. The qualifying work examines the use of interactive games as an effective tool in corrective and developmental work with preschool children with disabilities. The main principles and methods of using games in pedagogical practice are studied, the psychological and pedagogical aspects of the introduction of interactive forms in working with children with mental disorders are analyzed. Methodological recommendations on the use of online interactive games in corrective and developmental work with preschool children with mental retardation.
- ДокументДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК СПОСІБ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Обрізанова, А. О.У публікації досліджено дидактичні ігри як спосіб формування пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку. Розглянуто взаємозв’язок між навчанням та ігровою діяльністю дитини з затримкой психічного розвитку. Дидактичні ігри стали одним із прийомів навчання дитини з ЗПР. Ці прийоми сприяють підвищенню пізнавальної активності дітей даної категорії, підтримують їх інтерес до занять і стимулюють розвиток внутрішньої мотивації. У процесі ігрової діяльності підвищується активність дітей в процесі навчання, знижується стомлюваність, формується інтерес до пізнавальної діяльності, розвивається емоційна чуйність. Ігрове навчання допомагає дитині відчути власні можливості, набути впевненості в собі. The publication investigates didactic games as a way of forming cognitive activity in preschool children with mental retardation. The relationship between learning and and play activities of a child with mental retardation. Didactic games have become one of the methods of teaching a child with mental retardation. These techniques help to increase the cognitive activity of children with of this category, maintain their interest in classes and stimulate the development of intrinsic motivation. In the course of playful activities, children's activity in the learning process increases, fatigue decreases, interest in cognitive activity is formed, and emotional responsiveness develops. Game-based learning helps children to feel their own capabilities and gain self-confidence.
- ДокументСЕНСОРНІ ІГРИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІЗНАННЯ НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Обрізанова, А. О.У статті обґрунтовано важливу роль використання сенсорних ігор для розвитку сприйняття навколишнього світу дітьми дошкільного віку з затримкою психічного розвитку. Ефективним засобом формування сенсорного розвитку дошкільників з затримкою психічного розвитку є система дидактичних ігор та вправ, в процесі яких діти засвоюють сенсорні еталони та узагальнені способи обстеження зовнішніх властивостей предметів. У статті наголошено на важливості адаптації ігор до індивідуальних потреб та здібностей кожної дитини дошкільного віку з ЗПР. У статті описані етапи формування сенсорного розвитку цієї категорії дітей. The article substantiates the important role of using sensory games for the development of perception of the surrounding world by preschool children with mental retardation. An effective means of shaping the sensory development of preschoolers with mental retardation is a system of didactic games and exercises, in the process of which children learn sensory standards and generalized ways of examining the external properties of objects. The article emphasizes the importance of adapting games to the individual needs and abilities of each preschool child with SEN. The article describes the stages of sensory development of this category of children.