Перегляд за Автор "Оберемко, С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН СЕРЕДОВИЩ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ УМІНЬ ШКОЛЯРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Олефіренко, Н.; Оберемко, С.Інформатика є надзвичайно зручним предметом для розвитку та формування творчих умінь школярів. В процесі виконання завдань кожний учень може виявити ініціативу, придумати власний спосіб, створити власний продукт. У статті розглянуто онлайн середовища, які можуть бути використані для створення незвичних графічних зображень. Всі середовища прості в опануванні, що робить можливим їх використання у початковій школі. Informatics is an extremely convenient subject for the development and formation of creative abilities of school students. While completing tasks, each student can show initiative, come up with his own method, create his own product. The article discusses online tools that can be used to create unusual graphic images. All toola are easy to master, which makes it possible to use them in elementary school.
- ДокументШЛЯХИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Оберемко, С.; Олефіренко, Н.В статті розглядаються питання творчості, творчих умінь та формування творчих умінь школярів в процесі навчання інформатики. Визначено унікальність інформатики як особливого предмету для розвитку творчих умінь школярів. Визначено основні компоненти творчих умінь учнів початкової школи. Запропоновано шляхи розвитку творчих умінь школярів - використання ігрових прийомів, дидактичних ігор; використання спеціальних методів і прийомів навчання; підбір завдань, які передбачають вияв ініціативи, фантазії, креативності, нестандартного бачення; створення ситуації успіху, створення емоційно-доброзичливої пошукової атмосфери. Запропоновано приклади завдань з інформатики, які сприятимуть розвитку творчих умінь школярів. The article examines the issues of creativity, creative abilities, and the formation of creative abilities of students in the process of learning computer science. The uniqueness of informatics as a special subject for the development of creative abilities of schoolchildren is determined. The main components of the creative abilities of primary school students have been determined. Ways of developing the creative abilities of schoolchildren are proposed – using of game techniques, didactic games; using of special teaching methods and techniques; selection of tasks that require the manifestation of initiative, imagination, creativity, non-standard vision; creating a situation of success, creating an emotionally friendly search atmosphere. Examples of computer science tasks that will contribute to the development of creative abilities of schoolchildren are offered.