Перегляд за Автор "Нікуліна, С. М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕкологічне виховання молодших школярів з інтелектуальними порушеннями у процесі гурткової роботи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Нікуліна, С. М.
- ДокументОсобливості еколого-краєзнавчої роботи з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Нікуліна, С. М.В статті досліджено еколого-краєзнавчу роботу з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями, яка полягає у всебічному розвитку цих дітей, що передбачає не корекцію окремих функцій, а синергетичний вплив, який дозволяє підняти на більш високий рівень всі потенційні можливості конкретної дитини – психічні, фізичні, інтелектуальні. У еколого-краєзнавчій діяльності з дітьми з інтелектуальними порушеннями пріоритетна увага приділяється корекційно-розвитковому впливу, спрямованому на оптимізацію соціальної ситуації, загальний психомоторний розвиток, формування комунікативних навичок, розширення знань про навколишню дійсність, розвиток пізнавальної активності та емоційної сфери. The article investigates the ecological and local history work with junior schoolchildren with intellectual disabilities, which consists in the comprehensive development of these children, which involves not the correction of individual functions, but a synergistic effect that allows to raise to a higher level all the potential of a particular child – mental, physical, intellectual. In ecological and local history activities with children with intellectual disabilities, priority attention is paid to the correctional and developmental impact aimed at optimizing the social situation, general psychomotor development, the formation of communication skills, expanding knowledge about the surrounding reality, development of cognitive activity and emotional sphere.