Перегляд за Автор "Некос, С. В."
Зараз показано 1 - 10 з 10
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКАРТОГРАФІЯ З ОСНОВАМИ ТОПОГРАФІЇ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2009) Некос, С. В.Курс лекцій по картографії призначен для студентів, які навчаються на історичному факультеті в групах географічної спеціалізації. Текстовий матеріал відповідає програмному матеріалу з курсу картографії. Картографія - наука про карти, методи їх складання і використання. Картографія це ціла система картографічних дисциплін : картознавство, математична картографія, картометрія,топографія, Студенти навчаються аналізувати географічні карти і правильно їх використовувати. Курс лекций по картографии предназначен для студентов, обучающихся на историческом факультете в группах географической специализации.Текстовый материал соответствует программному материала по курсу картографии. Картография - наука о картах, методы их составления и использования. Картография это целая система картографических дисциплин: картоведение, математическая картография, картометрия, топография Студенты учатся анализировать географические карты и правильно их использовать. Kurs lektsíy po kartografiiíí̈ priznan dlya studentív, yakí navchayut'sya na ístoricheskom fakul'tete v grupakh geografíchnoí̈ spetsíalízatsíí̈. Tekstovoy materíal vídpovídaê programnomu materíalu z kursu Kartografíí̈. Kartografíya - nauka pro karti, metodi í̈kh skladannya í vikoristannya. Kartografíya tse tsíla sistema kartograficheskikh distsiplin: kartoznavstvo, matematichna kartografiya, kartometríya, topografíya, Studenti í navchayut'sya analízuvati geografíchní kartinka í pravil'no í̈kh vikoristovuvati.
- ДокументКурс лекцій та методичні рекомендації до практичних робіт з курсу "Географія туризму"(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2016-10-20) Некос, С. В.Методичні рекомендації призначено для студентів, які навчаються на історичному факультеті в групах географічної спеціалізації. В рекомендаціях наданий необхідний теоретичний матеріал для самостійного вивчення розділу, перелічено основний термінологічний апарат, який необхідно засвоїти під час вивчення курсу, наведений зміст та хід виконання практичних робіт. Методические рекомендации предназначено для студентов, которые учатся на историческом факультете в группах географической специализации. В рекомендациях предоставлен необходимый теоретический материал для самостоятельного изучения раздела, перечислен основной терминологический аппарат, который необходимо усвоить во время изучения курса, приведено содержание и ход выполнения практических работ. Methodical recommendations are intended for students who study at the Faculty of History in geographic specialization groups. The recommendations provided the necessary theoretical material for self-study of the section, listed the main terminological apparatus, which must be learned during the course study, the content and progress of practical work.
- ДокументМетодичні рекомендації до курсу "Економічна та соціальна географія України" для студентів спеціальностей 014 Середня освіта. Географія всіх форм навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Муромцева, Ю. І.; Лоцман, П. І.; Некос, С. В.Методичні рекомендації з курсу “Економічна та соціальна географія України” для студентів всіх форм навчання призначені для студентів, що навчаються за спеціальністю 014.07 Середня освіта. Географія. Методичні рекомендації є складовою навчально-методичного комплексу для курсу "Економічна та соціальна географія України", однієї з провідних дисциплін у професійній і практичній підготовці бакалаврів спеціальності 014 Середня освіта. Географія. У методичних рекомендаціях висвітлено основні теми курсу: економіко-географічне положення України, населеня, господарство, економічні райони та зовнішні зв'язки України, завдання до практичних і семінарських занять, питання та завдання для самостійної роботи, джерела для вивчення курсу. Методические рекомендации курса “Экономическая и социальная география Украины” для студентов всех форм обучения предназначены для студентов, обучающихся по специальности 014.07 Среднее образование. География. Методические рекомендации являются составной частью учебно-методического комплекса для курса "Экономическая и социальная география Украины", одной из ведущих дисциплин в профессиональной и практической подготовке бакалавров специальности 014 Среднее образование. География. В методических рекомендациях отражены основные темы курса: экономико-географическое положение Украины, население, хозяйство, экономические районы и внешние связи Украины, задачи к практическим и семинарским занятиям, вопросы и задачи для самостоятельной работы, источники для изучения курса. Methodological recommendations for the course "Economic and Social Geography of Ukraine" for students of all forms of education are intended for students studying in the specialty 014.07 Secondary Education. Geography. Methodical recommendations are a part of educational-methodical complex for the course "Economic and Social Geography of Ukraine", one of the leading disciplines in professional and practical training of bachelors of specialty 014 Secondary Education. Geography. Methodical recommendations reflect the main topics of the course: economic and geographical position of Ukraine, population, economy, economic regions and external relations of Ukraine, tasks for practical and seminar classes, questions and tasks for independent work, sources for the course.
- ДокументМетодичні рекомендації до курсу "Загальна гідрологія"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Некос, С. В.; Муромцева, Ю. І.; Лоцман, П. І.Методичні рекомендації до курсу "Загальна гідрологія" призначені для студентів що навчаються за спеціальністю 014. Середня освіта. В методичних рекомендаціях висвітлено програма курсу, питання до іспиту, надано рекомендації до виконання практичних занять, джерела для вивчення курсу. Навчальна дисципліна спрямована на формування знань про гідрологічні процеси‚ фізичні і хімічні властивості води‚ кругообіг води в природі та його енергетичні фактори. Methodical recommendations for the course "General Hydrology" are intended for students majoring in 014. Secondary education. The methodical recommendations cover the course program, questions for the exam, recommendations for practical classes, sources for studying the course. The discipline is aimed at the formation of knowledge about hydrological processes, physical and chemical properties of water, the water cycle in nature and its energy factors.
- ДокументМетодичні рекомендації до курсу "Загальне землезнавство"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Некос, С. В.У посібнику викладено короткі відомості щодо структурних частин географічної оболонки, програма курсу, питання для підготовки до тестування, зміст практичних завдань. Для кожного завдання вказано вихідні матеріали, порядок виконання та поради щодо виконання та оформлення. Рекомендовано для студентів спеціальності 014.07 Середня освіта. Географія. The manual provides brief information on the structural parts of the geographical shell, the course program, questions to prepare for testing, the content of practical tasks. For each task, the source materials, the order of execution and advice on execution and design are indicated. Recommended for students majoring in 014.07 Secondary education. Geography.
- ДокументМетодичні рекомендації до курсу "Рекреаційні ресурси світу" для студентів спеціальностей 014 Середня освіта. Географія всіх форм навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Муромцева, Ю. І.; Лоцман, П. І.; Некос, С. В.Методичні рекомендації з курсу "Рекреаційні ресурси світу" для студентів всіх форм навчання призначені для студентів, що навчаються за спеціальністю 014.07 Середня освіта. Географія. Методичні рекомендації є складовою навчально-методичного комплексу для курсу "Рекреаційні ресурси світу", однієї з фахових дисциплін у професійній і практичній підготовці бакалаврів спеціальності 014 Середня освіта. Географія. У методичних рекомендаціях висвітлено основні теми курсу, завдання до практичних і семінарських занять, питання та завдання для самостійної роботи, джерела для вивчення курсу. Методические рекомендации по курсу Рекреационные ресурсы мира для студентов всех форм обучения предназначены для студентов, обучающихся по специальности 014.07 Среднее образование. География. Методические рекомендации являются составной частью учебно-методического комплекса для курса "Рекреационные ресурсы мира", одной из профессиональных дисциплин в профессиональной и практической подготовке бакалавров специальности 014 Среднее образование. География. В методических рекомендациях отражены основные темы курса, задания к практическим и семинарским занятиям, вопросы и задания для самостоятельной работы, источники для изучения курса. Methodical recommendations for the course Recreational resources of the world for students of all forms of education are intended for students studying in the specialty 014.07 Secondary education. Geography. Methodical recommendations are a part of the educational-methodical complex for the course "Recreational resources of the world", one of the professional disciplines in the professional and practical training of bachelors of the specialty 014 Secondary Education. Geography. The methodological recommendations reflect the main topics of the course, tasks for practical and seminar classes, questions and tasks for independent work, and sources for studying the course.
- ДокументМетодичні рекомендації до курсу "Соціально-економічна географія України" для студентів спеціальностей 014 Середня освіта всіх форм навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Муромцева, Ю. І.; Лоцман, П. І.; Некос, С. В.Методичні рекомендації з курсу "Соціально-економічна географія України" для студентів всіх форм навчання призначені для студентів, що навчаються за спеціальністю 014. Середня освіта. У методичних рекомендаціях висвітлено основні теми курсу – економіко-географічне положення України, населеня, господарство, економічні райони та зовнішні зв'язки України, завдання до практичних і семінарських занять, питання та завдання для самостійної роботи, джерела для вивчення курсу. Методические рекомендации курса "Социально-экономическая география Украины" для студентов всех форм обучения предназначены для студентов, обучающихся по специальности 014. Среднее образование. В методических рекомендациях освещены основные темы курса – экономико-географическое положение Украины, население, хозяйство, экономические районы и внешние связи Украины, задачи практических и семинарских занятий, вопросы и задачи для самостоятельной работы, источники для изучения курса. Methodological recommendations for the course "Socio-economic geography of Ukraine" for students of all forms of education are intended for students studying in the specialty 014. Secondary education. The guidelines cover the main topics of the course – the economic and geographical position of Ukraine, the population, economy, economic regions and foreign relations of Ukraine, the tasks of practical and seminar classes, questions and tasks for independent work, sources for the course.
- ДокументМетодичні рекомендації до написання курсових робіт з географічних дисциплін(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Некос, С. В.; Муромцева, Ю. І.; Лоцман, П. І.Методичні рекомендації призначені допомогти студентам у написанні курсових робіт та підготовки до захисту. Рекомендації містять вимоги до структури, змісту, оформлення курсової роботи. Рекомендовано для студентів спеціальності 014.07 Середня освіта. Географія. The guidelines are designed to help students write term papers and prepare for defense. Recommendations contain requirements for the structure, content, design of course work. Recommended for students majoring in 014.07 Secondary education. Geography.
- ДокументМетодичні рекомендації до практичних робіт з курсу " Гідросфера" для студентів географічних спеціальностей(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2013) Некос, С. В.У посібнику викладено коротку відомості щодо структурних частин Світового океану. Зміст практичних завдань. Для кожного завдання вказані вихідні матеріали, порядок виконання та методичні рекомендації щодо виконання оформлення. Для студентів географічних спеціальностей. В пособии изложена короткая ведомости относительно структурных частей Мирового океана. Содержание практических заданий. Для каждого задания указаны исходные материалы, порядок выполнения и методические рекомендации относительно выполнения оформления. Для студентов географических специальностей. In a manual the short to the list is expounded in relation to structural parts of the World ocean. Table of contents of practical tasks. For every task pre-product, order of implementation and methodical recommendations is indicated in relation to implementation of registration. For the students of geographical specialities.
- ДокументНеобхідність формування статистичної грамотності у студентів-географів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-02-28) Муромцева, Ю. І.; Некос, С. В.У статті розглянуто важливість, можливості та необхідність застосування статистичної методології, як обов’язкового освітнього компоненту навчання для здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем освіти географічних спеціальностей (106 (Географія) та 014 (Середня освіта. Географія). Проаналізовано наявність статистичного компоненту освіти для вищезгаданих географічних спеціальностей в освітніх програмах українських вищих навчальних закладів. Наводяться приклади, де саме можуть застосовуватися статистичні методи при вивченні географічних тем і курсів, чи при організації студентами власних науково-дослідних робіт. Розглянуто міждисциплінарні навички, які можуть отримати студенти при вивченні статистики. The article considers the importance, possibilities and necessity of application of statistical methodology as a compulsory educational component for higher education students at the first (bachelor's) level of education in geographical specialties (106 (Geography) and 014 (Secondary education. Geography)). education for the above-mentioned geographical specialties in the educational programs of Ukrainian higher education institutions, examples of where statistical methods can be used in the study of geographical topics and courses, or in the organization of students' own research work. The interdisciplinary skills that students can gain when studying statistics are considered.