Перегляд за Автор "Науменко, С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКОНЦЕПЦІЯ САМОСПРИЙНЯТТЯ У ДІТЕЙ З ВИСОКИМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМ РІВНЕМ НА ТЕРИТОРІЇ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-29) Науменко, С.У публікації проаналізовано самосприйняття у дітей з високим інтелектуальним рівнем в Китаї. Всебічне порівняння результатів вітчизняних та закордонних досліджень виявило, що результати недавніх досліджень в КНР переважно спираються на те, що самооцінка незвичайних дітей нижче, ніж у дітей того ж віку, або існує несуттєва різниця, проте за кордоном існує чимало досліджень, які демонструють, що самооцінка дітей з надзвичайними інтелектуальними здібностями вище, ніж у однолітків. Різниця між цими результатами відображає певну відмінність культурних середовищ, а також відмінності у шкалах вимірювань, які ще потребують перевірки на об’єктивність. Наведено показники різниці між самооцінкою екстраординарного та звичаного класу. Звичайні та наднормальні класи мають однакову тенденцію розвитку за віком, але самооцінка звичайного класу щодо цього аспекту значно перевищує концепцію самосприйняття наднормального класу. The publication analyzes the self-perception of children with a high intellectual level in China. A comprehensive comparison of the results of domestic and foreign studies revealed that the results of recent studies in China are mainly based on the fact that the self-esteem of unusual children is lower than that of children of the same age, or there is an insignificant difference, but there are many studies abroad that demonstrate that self-esteem children with extraordinary intellectual abilities are higher than their peers. The difference between these results reflects some difference in cultural environments, as well as differences in measurement scales, which still need to be tested for objectivity. Indicators of the difference between the self-esteem of the extraordinary and ordinary class are given. The normal and abnormal classes have the same developmental trend by age, but the self-esteem of the normal class on this aspect is significantly higher than the self-concept of the abnormal class.
- ДокументСПЕЦИФІКА РОБОТИ З АУДІЮВАННЯМ В КИТАЙСЬКІЙ МОВІ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-29) Нечитайло, О.; Науменко, С.У статті розглянуто роботу з аудіюванням в китайській мові для студентів. Аудіювання є одним із головних аспектів вивчення іноземної мови, яке також вважається найскладнішим в опануванні для ЗВО. Серед основних методів навчання іноземних мов найбільш доречними до використання в китайській мові є прямий метод, аудіолінгвальний та аудіовізуальний методи. Існує багато ефективних способів використання аудіовізуального методу у навчанні китайської мови, одним з них є метод вивчення китайської за допомогою пісень. Зазначено, що викладачам слід обирати пісні, які легко зрозуміти, співаки яких мають чітку вимову, мелодія має достатньо повільний ритм. Відповідний вибір, обробка матеріалів і вдосконалення мультимедійних технологій можуть бути адаптованими до навчальних очікувань ЗВО і відповідати загальним навчальним нормам. The article discusses the work with listening in Chinese for students. Listening is one of the main aspects of learning a foreign language, which is also considered the most difficult to master for secondary school students. Among the main methods of learning foreign languages, the most suitable for use in Chinese are the direct method, audio-lingual and audiovisual methods. There are many effective ways of using the audiovisual method in learning Chinese, one of them is the method of learning Chinese using songs. It is noted that teachers should choose songs that are easy to understand, whose singers have clear pronunciation, and the melody has a sufficiently slow rhythm. Appropriate selection, processing of materials and improvement of multimedia technologies can be adapted to educational expectations of higher education institutions and meet general educational standards.