Перегляд за Автор "Назаренко, В. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГРА НА УРОКАХ ЯК МЕТОД ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Електронне вид., 2017-06-13) Назаренко, В. В.; Калашнікова, Л. М.В статті висвітлюється тема гри на уроках як методу організації навчання. У сучасній школі особливо гостро постає питання формування зацікавленого ставлення учня до вивчення певного предмета, зокрема математики. Серед різних шляхів активізації навчальної діяльності з математики найбільш актуальним є ігрові методи навчання з використанням комп’ютерів. Наведені результати наукового дослідження, яке підтвердило припущення про те, що реалізація ігрових методів навчання з використанням комп'ютера сприяє підвищенню пізнавального інтересу учнів та ефективності навчального процесу, а розроблений ігровий комплекс завдань дозволив перевірити педагогічні умови застосування дидактичних комп'ютерних ігор. В статье освещается тема игры на уроках как метода организации обучения. В школе особенно остро стоит вопрос формирования заинтересованного отношения ученика к изучению определённого предмета, в частности математики. Среди различных путей активизации учебной деятельности по математике наиболее актуальными являются игровые методы обучения с использованием компьютеров. Приведены результаты научного исследования, которое подтвердило предположение о том, что реализация игровых методов обучения с использованием компьютера способствует повышению познавательного интереса учащихся и эффективности учебного процесса, а разработанный игровой комплекс задач позволил проверить педагогические условия применения дидактических компьютерных игр.
- ДокументПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ У США ТА УКРАЇНІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Калашнікова, Л. М.; Назаренко, В. В.У тезах охарактеризовано управління вищою освітою у США та Україні, проведено порівняльний аналіз систем підготовки вчителів, виділено основні моделі навчання у педагогічних закладах вищої освіти. Охарактеризовано деякі інноваційні форми підготовки майбутніх учителів у США (ведення e-portfolio, «каскадна» форма навчання, супервайзерство, телементоринг) та наведено переваги їх використання. The article describes the management of higher education in the United States and Ukraine. The comparative analysis of teacher training systems has been made. The main models of education in institutions of higher pedagogical education have been determined. Some innovative forms of future teachers’ training in the USA have been described. They are e-portfolio, cascading form of education, supervision and telemonitoring. The advantages of use of them have been revealed.
- ДокументРеалізація компетентнісного підходу при вивченні математичного аналізу майбутніми вчителями математики(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Назаренко, В. В.У статті охарактеризовано впровадження компетентнісного підходу при вивченні курсу математичного аналізу. Виділено шляхи досягнення ефективної реалізації підходу, зокрема, використання інноваційних технологій під час підготовки майбутніх учителів. Виділено особливості включення до програми курсу створення студентами комп’ютерних дидактичних ігор. В статье охарактеризованы внедрения компетентностного подхода при изучении курса математического анализа. Выделены пути достижения эффективной реализации подхода, в частности, использование инновационных технологий при подготовке будущих учителей. Выделены особенности включения в программу курса создание студентами компьютерных дидактических игр. The article describes the implementation of the competency-based approach in the study of the course of mathematical analysis. The ways to achieve effective implementation of the approach, in particular, the use of innovative technologies in the preparation of future teachers, are highlighted. The features of inclusion in the curriculum of students creating computer didactic games are highlighted.