Перегляд за Автор "Міхальова, А. І."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІКТ У РОБОТІ УЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Міхальова, А. І.У публікації досліджено використання засобів ІКТ у роботі учителя-логопеда з дітьми з порушеннями мовлення. Використання інтерактивних презентацій стає одним з головних інструментів роботи логопеда в умовах дистанційної освіти, оскільки дозволяє провести майже повноцінне заняття, з доступною наочністю та активним включенням дитини у процес. Презентації можна застосовувати як для проведення індивідуальних так і для підгрупових занять. Використання інтерактивних презентацій дає можливість ураховувати під час занять пластичний та індивідуальний підхід. The publication investigates the use of ICT tools in the work of a speech therapist with children with speech disorders. The use of interactive presentations is becoming one of the main tools of a speech therapist's work in the context of distance education, as it allows conduct an almost full-fledged lesson, with accessible visuals and active involvement of the child in the process. Presentations can be used for both individual and subgroup lessons. The use of interactive presentations makes it possible to take into account the following during the lessons a flexible and individual approach.
- ДокументКорекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку з використанням інтерактивних комп’ютерних технологій(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Міхальова, А. І.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз засвоєння мовлення та розвитку фонетико-фонематичних процесів у нормотипових дітей та особливостей розвитку мовлення дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення. Проаналізовано сучасні підходи до корекційно-логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку з фонетикфонематичним недорозвиненням. Означено роль інтерактивних комп’ютерних технологій у корекції фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку з ФФНМ. Описане експериментальне дослідження з корекції фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення дітей старшого дошкільного віку із використанням інтерактивних комп’ютерних технологій. In the qualification work, a theoretical analysis of speech acquisition and development of phonetic-phonemic processes in normotypical children and features of speech development of preschool children with phonetic-phonemic underdevelopment of speech was carried out. Modern approaches to correctional and speech therapy work with preschool children with phonetic and phonemic underdevelopment are analyzed. The role of interactive computer technologies in the correction of phonetic-phonemic underdevelopment of speech in preschool children with FFNM is determined. An experimental study on the correction of phonetic-phonemic speech underdevelopment of older preschool children using interactive computer technologies is described.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІКТ У РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА З ДІТЬМИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Міхальова, А. І.У статті розглянуто використання засобів ІКТ у роботі вчителя-логопеда з дітьми в закладі дошкільної освіти в умовах дистанційного навчання. Основною формою логопедичної роботи з дітьми у ЗДО є проведення корекційних занять (індивідуальних та підгрупових). Для проведенням корекційної роботи з дітьми старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення (ФФНМ) розроблено та впровадження в освітній процес ЗДО низку логопедичних занять із використанням ІКТ. Зазначено, що використання ІКТ у роботі вчителя-логопеда покращує пізнавальну активність дітей, що в свою чергу допомагає краще засвоїти отримані знання та виховує прагнення до отримання нових знань. The article examines the use of ICT tools in the work of a speech therapist with children in a preschool education institution in the conditions of distance learning. The main form of speech therapy work with children in the ZDO is conducting corrective classes (individual and subgroup). In order to carry out corrective work with children of older preschool age with phonetic-phonemic underdevelopment of speech (FFNM), a number of speech therapy classes with the use of ICT have been developed and introduced into the educational process of special education. It is noted that the use of ICT in the work of a speech therapist improves the cognitive activity of children, which in turn helps to better assimilate the acquired knowledge and fosters the desire to acquire new knowledge.