Перегляд за Автор "Мірошніченко, Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОрганізація STEM-лабораторій у ЗЗСО України(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Мірошніченко, Ю.У статті розглянуто організацію роботи STEM-лабораторії, під якою необхідно мати кабінет або приміщення природничо-математичного напрямку комплектації, оснащене сучасним обладнанням, високотехнічними засобами навчання. Зауважено, що STEM-лабораторія — це місце, де діти можуть під час STEM-уроків або у позаурочний час продовжити свої дослідження та експерименти різноманітними способами, що дозволяє формувати в них більш глибоке розуміння матеріалу, здобутого на уроках. The article examines the organization of the work of a STEM laboratory, under which it is necessary to have an office or a room of a natural and mathematical direction, equipped with modern equipment and high-tech teaching aids. It is noted that the STEM laboratory is a place where children can continue their research and experiments in a variety of ways during STEM lessons or outside of school hours, which allows them to develop a deeper understanding of the material learned in the lessons.
- ДокументТехнологія «сторітелінг» на уроках літературного читання в початковій школі як ефективний засіб розвитку творчих здібностей молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Мірошніченко, Ю.У статті проаналізовано сторітелінг, який допомагає вчителю початкових класів розвивати творчі здібності учнів. Сторітелінгом є технологія створення та передачі історії. Зазначено, що сторітелінг є невід’ємною частиною уроків літературного читання в початковій школі, бо саме він розвиває уяву, мислення, мовлення, емпатію та емоційний інтелект, а також заохочує творчість, сприяє критичному мисленню, підвищує впевненість, посилює пам’ять і концентрацію. The article analyzes storytelling, which helps the primary school teacher to develop students' creative abilities. Storytelling is a technology of creating and transmitting a story. It is noted that storytelling is an integral part of literary reading lessons in primary school, because it develops imagination, thinking, speech, empathy and emotional intelligence, as well as encourages creativity, promotes critical thinking, increases confidence, strengthens memory and concentration.