Перегляд за Автор "Мужевенко, В."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПолісемія в рекламному тексті(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Мужевенко, В.В статті розглянуто полісемію. Полісемія (грец. πολυσημεία «багатозначність», інша назва «багатозначність слова») – наявність у мовній одиниці (слові, фраземі, граматичній формі, синтаксичній конструкції) кількох значень. Теоретично всі реклами є потенційно полісемічними, але на практиці одне значення, ймовірно, буде домінувати в інтерпретації простих комерційних повідомлень, таких як класифікована реклама. В статье рассмотрена полисемия. Полисемия (греч. пολυσημεία «многозначность», другое название «многозначность слова») – наличие в языковой единице (слове, фраземе, грамматической форме, синтаксической конструкции) нескольких значений. Теоретически все рекламы потенциально многозначны, но на практике одно значение, вероятно, будет доминировать в интерпретации простых коммерческих сообщений, таких как классифицированная реклама. The article looks at polysemy. Polysemy (greek πολυσημεία "ambiguity", another name "ambiguity of the word") – the presence in the language unit (word, phrase, grammatical form, syntactic construction) of several meanings. In theory, all advertisements are potentially multi-valued, but in practice one meaning is likely to dominate the interpretation of simple commercial messages such as classified ads.