Перегляд за Автор "Мороз, М. І."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання ігор та ігрових вправ при корекції фонематичної дислексії у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Мороз, М. І.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню та застосуванню ігор та ігрових вправ у корекційній роботі з дітьми молодшого шкільного віку, з фонематичною дислексією та загальним недорозвиненням мовлення. У роботі розглядаються актуальні питання діагностики та корекції фонематичної дислексії, а також вивчає особливості використання ігор та ігрових вправ у логопедичній практиці. Визначено ефективність навчання та покращення рівня мовленнєвих навичок у дітей при застосування ігор та ігрових вправ у процесі корекції фонематичної дислексії. Результати дослідження вказують на позитивний вплив ігор та ігрових вправ та підвищення якості мовленнєвого розвитку і подолання фонематичної дислексії у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. The study is devoted to application of games and game exercises in correctional work with primary school children with phonemic dyslexia and general underdevelopment of speech. The research deals with topical issues of diagnostics and correction of phonemic dyslexia, as well as examines the peculiarities of using games and game exercises in speech therapy practice. The qualification work defines the effectiveness of teaching and improving the level of children's speech skills when using games and game exercises in the process of correcting phonemic dyslexia. The results of the study indicate the positive impact of games and game exercises on improving the quality of speech development and overcoming phonemic dyslexia in primary school children with generalized underdevelopment of speech.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ДІАГНОСТИКИ НАВИЧКИ ЧИТАННЯ ПРИ ДИСЛЕКСІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Мороз, М. І.У статті розглянуто діагностику навичок читання при дислексії. Читання – це складна та багатоаспектна діяльність, що включає різні операції. Оцінюючи навички читання, педагоги керуються різними параметрами, такими як: швидкість, кількість помилок, виразність та розуміння тексту. Проведено експериментальне дослідження дітей молодшого шкільного віку. У результаті діагностики зроблено висновок, що у дітей, які брали участь в експерименті, спостерігається фонематична дислексія. Це свідчить про те, що є певні специфічні труднощі у навчанні читанню, пов'язані з фонетико-фонематичним сприйманням. The article deals with the diagnosis of reading skills in dyslexia. Reading is a complex and multifaceted activity that includes various operations. Evaluating reading skills, teachers are guided by various parameters, such as: speed, number of errors, expressiveness and understanding of the text. An experimental study of children of primary school age was conducted. As a result of the diagnosis, it was concluded that the children who participated in the experiment have phonemic dyslexia. This indicates that there are certain specific difficulties in learning to read, related to phonetic-phonemic perception.
- ДокументПРОБЛЕМА ДИСЛЕКСІЇ У РОБОТАХ СУЧАСНИХ НАУКОВЦІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Мороз, М. І.У публікації досліджено дислексію. Порушенням писемного мовлення, а саме дислексією страждає значна кількість дітей молодшого шкільного віку. У таких дітей спостерігається несформованість когнітивних функцій, дефіцит переробки сенсорної інформації, яке проявляється у помилках різного характеру. The article deals with dyslexia. A significant number of children of primary school age suffer from written language disorders, namely dyslexia. These children have the following characteristics underdevelopment of cognitive functions, deficit of sensory information processing, which is manifested in errors of various kinds.