Перегляд за Автор "Молчанова, Д. О."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОРГАНІЗАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Пономарьова, Н. О.; Молчанова, Д. О.У публікації проаналізовано сучасні наукові підходи до визначення суті організаційної компетентності вчителя в контексті концепції Нової української школи. Зазначено, що організаторські вміння та навички завжди вважалися важливою складовою професійної майстерності вчителя, що організаційна компетентність учителя проявляється в управлінні закладом освіти, здійсненні педагогічного менеджменту, школознавстві, організації методичної роботи в закладі загальної середньої освіти, розробці педагогічних інновацій та їх упровадженні в шкільну практику, організації навчання та виховання учнів в закладах освіти. The publication analyses modern scientific approaches to defining the essence of teacher's organisational competence in the context of the New Ukrainian School concept. It is noted that organisational skills have always been considered an important component of a teacher's professional skills, that the organisational competence of a teacher is manifested in the management of an educational institution, implementation of pedagogical management, school science, organisation of methodological work in a general secondary education institution, development of pedagogical innovations and their implementation in school practice, organisation of teaching and upbringing of students in educational institutions. practice, organisation of education and upbringing of students in educational institutions.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ НА ПДО MOODLE(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Пономарьова, Н. О.; Молчанова, Д. О.У статті розглянуто переваги використання платформи дистанційної освіти Moodle для організації дистанційного навчання. Розглянуто її функціональні можливості щодо роботи студентів та викладачів. Схарактеризовано етапи створення дистанційних курсів платформи дистанційної освіти Moodle.The article discusses the advantages of using the Distance Education Platform Moodle for distance learning. Its functionality in relation to the work of students and teachers is considered. The stages of creating distance courses of the Moodle distance education platform are characterized.
- ДокументРОБОТА СТУДЕНТСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ В УМОВАХ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Молчанова, Д. О.Студентське самоврядування в закладах вищої освіти – один із чинників формування активної особистості громадянина. В Україні студентське самоврядування набуває особливих рис та навіть певних нових можливостей завдяки інноваційному онлайн-формату. В статті узагальнено досвід роботи різних форм студентського самоврядування в умовах онлайн-навчання. Student self-government in institutions of higher education is one of the factors in the formation of an active personality of a citizen. In Ukraine, student self-government acquires special features and even certain new opportunities thanks to the innovative online format. The article summarizes the work experience of various forms of student self-government in the conditions of online education.
- ДокументРозробка дидактичного і методичного забезпечення дистанційного навчання майбутніх учителів інформатики роботи з MS Excel(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Молчанова, Д. О.У роботі проаналізовано особливості організації дистанційного навчання у закладах вищої педагогічної освіти. Схарактеризовано можливості використання платформи дистанційної освіти Moodle для впровадження дистанційного навчання майбутніх учителів інформатики. Розроблено та апробовано навчально-методичні матеріали для підтримки дистанційного навчання майбутніх учителів інформатики роботи з MS Excel. The peculiarities of distance learning organization are analyzed in the work in institutions of higher pedagogical education. Possibilities are characterized use the Moodle distance education platform for implementation distance learning of future computer science teachers. Developed and educational and methodical materials for remote support were tested training future computer science teachers to work with MS Excel.
- ДокументЦифрові технології у організаторській роботі вчителя в умовах дистанційного навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-02) Молчанова, Д. О.У статті схарактеризовано цифрові технології для організаторської діяльності вчителя та проблеми їх використання (на прикладі виховної роботи). The article characterizes digital technologies for the teacher's organizational activities and the problems of their use (on the example of educational work).