Перегляд за Автор "Миронов, К. А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРОЗВИТОК НАВИЧОК ПОЛІСУБ’ЄКТНОГО І ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Миронов, К. А.; Зеленська, Л. Д.У публікації проаналізовано розвиток навичок полісуб’єктного і діалогічного спілкування, яке є однією з умов формування толерантності майбутнього викладача вищої школи. Розроблено семінар «Діалог у навчанні». Наведені принципи, на яких ґрунтується його робота. Організація й проведення семінару нададут можливість не лише розширити знання викладачів про суть навчального діалогу та способи його реалізації у практиці ЗВО, але й наповнити суб’єкт-суб’єктні відносини гуманним змістом; створити реальні, а не вдавані рівноправність і партнерство викладачів і здобувачів у навчальному діалозі; забезпечити взаємоповагу в поєднанні зі збереженням почуття власної гідності; зблизити викладача і студентів у освітньому процесі (рух назустріч один до одному); нівелювати бажання «перебудувати опонента під себе»; забезпечити високий рівень духовного комфорту. The publication analyses the development of skills of multi-subjective and dialogue communication, which is one of the conditions for the formation of tolerance of a future university teacher. The seminar "Dialogue in Education" has been developed. The principles on which its work is based are presented. The organisation and conduct of the seminar will provide an opportunity not only to expand the knowledge of teachers about the essence of educational dialogue and ways of its implementation in the practice of higher education institutions, but also to fill subject-subject relations with humane content; to create real, not pretended equality and partnership of teachers and students in educational dialogue; to ensure mutual respect combined with the preservation of self-esteem; to bring teachers and students closer in the educational process (movement towards each other); to level the desire to "rebuild the opponent to suit oneself"; ensure a high level of spiritual comfort.
- ДокументФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ НА МАГІСТЕРСЬКИХ ПРОГРАМАХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Миронов, К. А.Роботу присвячено проблемі формування толерантноті майбутніх викладачів ЗВО у процесі навчання на магісерских програмах. Запропоновано аторське визначення сутності поняття «толерантність майбутнього викладача вищої школи», розкрито його структурні компоненти (когнітивний, емоційний, діяльнісний); обгрунтовано педагогічні умови формування толерантності майбутніх викладачів вищої школи у процесі навчання на магістерських програмах (набуття навичок полісуб’єктного і діалогічного спілкування у процесі навчання; формування здатності до рефлексії педагогічної діяльності) та шляхи їх реалізації (розроблено програму психолого-педагогічного вебінару для майбутніх викладачів ЗВО «Діалог у навчанні»; рекомендовано застосовувати вправу ALACT у процесі викладання дисциплін педагогічного циклу ). Урахування отриманих у процесі дослідження результатів сприятиме забезпеченню якості навчання, підвищенню рівня готовності випускників магістратури до здійснення педагогічної діяльності в закладах вищої і фахової передвищої освіти. The work is devoted to the problem of forming the tolerance of future teachers of higher education institutions in the process of studying at master's degree programs. An author's definition of the essence of the concept "tolerance of a future teacher of a higher school" is proposed, its structural components (cognitive, emotional, active) are revealed; the pedagogical conditions for the formation of tolerance of future teachers of higher education in the process of studying at master's degree programs (acquiring the skills of multi-subject and dialogic communication in the learning process; the formation of the ability to reflect on pedagogical activity) and the ways of their implementation (the program of a psychological and pedagogical webinar for future teachers of higher education institutions was developed) "Dialogue in education"; it is recommended to use the ALACT exercise in the process of teaching the disciplines of the pedagogical cycle). Taking into account the results obtained in the research process will contribute to ensuring the quality of education, increasing the level of readiness of master's degree graduates to carry out pedagogical activities in institutions of higher and professional pre-higher education.