Перегляд за Автор "Минко, П. Є."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості вдосконалення студентоорієнтованого викладання в онлайн-середовищі(Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди, 2021-03-31) Олійник, Т. О.; Пісоцька, М. Е.; Минко, П. Є.У роботі розглянуто особливості відкритого дистанційного навчання, які обумовлені впровадженням системних змін щодо реалізації принципів соціального виміру. Особливу увагу приділено якісним трансформаціям стосовно демократизації доступу до цифрової культурної спадщини як ключового рушія підтримки інклюзивності у розв’язанні актуальних проблем освіти. В работе рассмотрены особенности открытого дистанционного обучения, которые обусловлены внедрением системных изменений по реализации принципов социального измерения. Особое внимание уделено качественным трансформациям относительно демократизации доступа к цифровому культурному наследию как ключевому двигателя поддержки инклюзивности в решении актуальных проблем образования. We consider the features of open distance learning that due to the systemic changes to implement the principles of the social dimension. Particular attention is paid to qualitative transformation concerning the democratization of digital cultural heritage as key driver of supporting inclusiveness in solving actual problems of education.
- ДокументОсобливості розвитку професійної ідентичності студентів в умовах відкритого навчання(НТУ "ХПИ", 2019-09-26) Олійник, Т. О.; Сахарова, Є. П.; Минко, П. Є.Істотна трансформація сучасної системи освіти відбуваються в умовах зміни освітнього ландшафту, що поступово переростає у політику відкритої освіти, масового доступу до неї, яка пов’язана з рухом за відкриті освітні ресурси. Дослідження перспектив феномену «Відкриті освітні ресурси» (тобто цифрового контенту для навчальної спільноти, що розповсюджується за ліцензією Creative Commons) відбувається за підтримки ЮНЕСКО і визначає реалізацію ефективних освітніх підходів. Существенная трансформация современной системы образования происходит в условиях изменения образовательного ландшафта, что постепенно перерастает в политику открытого образования, массового доступу к нему, которая связана с движением за открытые образовательные ресурсы. Исследование перспектив феномена «Открытые образовательные ресурсы» (т.е. цифрового контента для образовательного сообщества, распространяется по лицензии Creative Commons) осуществляется при поддержке ЮНЕСКО и определяет реализацию эффективных образовательных подходов. A significant transformation of the modern education system is taking place in the context of a change in the educational landscape, which is gradually developing into a policy of open education, massive access to it, and movement for open educational resources. The study of the prospects of the phenomenon of “Open educational resources” (i.e. digital content for the educational community, distributed under a Creative Commons license) is supported by UNESCO and determines the implementation of effective educational approaches.