Перегляд за Автор "Медреш, С."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРОЛЬ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ (VR) У НАВЧАННІ КИТАЙСЬКОЇ МОВИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-29) Медреш, С.У статті досліджено роль засобів віртуальної реальності (VR) у навчанні китайської мови. Наразі технології VR активно використовуються в закладах освіти Китаю, Японії та США, зокрема проводяться віртуальні уроки, що, нажаль, в Україні поки не набуло популярності. Щодо створення безпосереднього програмного забезпечення для вивчення китайської мови за допомогою технологій віртуальної реальності, то для цього можна використати одну з безлічі існуючих VR-бібліотек, призначених для створення нових додатків у віртуальній реальності (напр. Vuforia, ARToolKit, Kudan, Catchoom, тощо). Зауважено, що VR-технології можуть повпливати на вивчення китайської мови, тому необхідно їх впроваджувати в освітній процес. The article examines the role of virtual reality (VR) tools in Chinese language learning. Currently, VR technologies are actively used in educational institutions in China, Japan and the USA, in particular, virtual lessons are held, which, unfortunately, has not yet gained popularity in Ukraine. As for creating direct software for learning Chinese using virtual reality technologies, you can use one of the many existing VR libraries designed to create new applications in virtual reality (eg Vuforia, ARToolKit, Kudan, Catchoom, etc.). It was noted that VR technologies can affect the study of the Chinese language, so it is necessary to introduce them into the educational process.